Eldőlt a 14. havi nyugdíj sorsa

A vita nem is késett sokat: az ülés előtt a képviselők között valóságos szócsata alakult ki. Voltak, akik szerint a 14. havi nyugdíj túl nagy teher a költségvetésnek, mások szerint pedig elég volt már a halogatásból – jár az időseknek, ami jár.
A kormány részéről Fónagy János leszögezte: ugyanazok a feltételek vonatkoznak majd rá, mint a 13. havira. A jogosultak pedig – ha sikerül átvinni a tervezetet – februárban háromféle összeget is kézhez kaphatnak, melyek a következők:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A szívmelengető távollétről szóló mondás mindig is nevetséges közmondásnak tűnt számomra; egy gyenge módszernek arra, hogy az elvált szerelmesek kevésbé érezzék magukat nyomorultul, nem pedig ajánlásnak.
Ez a pöcegödörnyi év azonban megtanított arra, hogy ez igaz lehet, különösen emberekre, de dolgokra is. Vajon a mindennapi vezetés is ezek közé tartozik? Mindenképpen: izgatottan várom a 2008-as napi kiruccanásomat, hogy hazavigyem a nagybátyámat (felbéreltem, hogy díszítse az új lakásomat) – szégyenletesen, csupán egy 20 perces városba és vissza útra.

Annak ellenére, hogy alacsonyabb sebességnél a rugózás rángatózó, rossz talajon néha irritáló mértékben, úgy tűnik, ez a vezetési stílus illik leginkább a Peugeot legkisebb SUV-jának ehhez a változatához, köszönhetően a háromhengeres turbómotornak és a könnyű kormányzásnak, ami meglepően fürgevé teszi a méretéhez képest.

Bár ez a kormányzás hasznos lehet a szűk helyeken való manőverezéshez, autópályán néha bizonytalan érzést kelt, és nem alkalmas a „lendületes” vezetésre. A GT Line-nak valóban van Sport vezetési módja, de én mindig Comfort módban hagyom, mert ez gyakorlatilag semmit sem változtat. Amikor júliusban megkaptam ezt a 2008-ast, arról beszéltem, mennyire lenyűgözött az i-Cockpit kinézete, és továbbra is csodálom a Peugeot digitális műszerfalát, különösen az új 3D-s kijelzőjével. Másokat is lenyűgözött; a nagybátyámnak egyszer volt egy 306-osa, és ámulatba esett, amikor megtudta, hogy egy ilyen dolog alapfelszereltség lehet egy Peugeot-ban.

Azonban egyszerűen nem bírom elviselni, ahogy az elrendezés miatt ilyen alacsonyan van a kormánykerék, és azt sem, hogy maga a kormánykerék milyen kicsi. Egy idő után megszoktam, de csak úgy, ahogy egy beragadó ajtó vagy egy örökké tartó laptop beindítása történik; csak miután kicserélték, döbben rá teljesen. Már csak emiatt a tényező miatt sem ajánlanám senkinek a 2008-ast a Ford Puma riválisával szemben, hacsak nem próbálták ki, és nem voltak teljesen biztosak benne, hogy tetszik nekik; állítólag sokan igen.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük