Gáspár Evelin megmutatta új párját!

Elmondása szerint jó kapcsolat alakult ki közte és az ott dolgozók között, többen közülük be is követték a közö/ségi oldalain. A tanácskozás után további sajtónyilatkozatok és egyeztetések következtek, így a programok egészen estig tartottak AZTÁN ITT TÖRTÉNT EGY VÁRATLAN DRÁMAI FORDULAT MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az A390 az Alpine SUV-ja. Ahogy azt már a Porsche, a Lotus, a Lamborghini, a Ferrari és számos más sportautó-márka példája mutatja, nagyon kevés gyártó tud ellenállni a magas építésű, jól jövedelmező modellek csábításának, amelyekkel szélesíthetik a kínálatukat. Egyelőre kérdéses, hogy az A390 képes lesz-e betölteni azt a volumenmodell-szerepet, amelyre az Alpine-nak szüksége van ambiciózus tervei finanszírozásához – különösen az olyan rétegmodellek mellett, mint az A110 sportkocsi vagy az A290 forró ferdehátú.

Formaterve alapján az A390 minden ízében Alpine. Egy tisztán elektromos, 4,6 méter hosszú, ötüléses autóról van szó, nagy teljesítményű elektromos hajtáslánccal, ugyanakkor a karosszériaformája nehezen sorolható be egyetlen klasszikus kategóriába. Valahol az SUV, a kupé és a négyajtós fastback határán mozog. Az Alpine ezért alkotta meg a „sport fastback” kifejezést, hogy megpróbálja meghatározni az autó karakterét.

A technikai alapok első hallásra nem feltétlenül hangzanak jól a francia sportmárka rajongóinak. Míg az A110 egy teljesen egyedi, alumíniumból készült vázszerkezetre és platformra épül, addig az A390 sokkal többet oszt meg a Renault Scenic és a Nissan Ariya műszaki alapjaival.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük