Elkapták Majkát!

Majka nem kerülte a felelősséget, sőt: kíméletlen őszinteséggel írt magáról. „Egy címeres ökör vagyok” – kezdte bejegyzését, majd hozzátette, hogy mérhetetlenül sajnálja a történteket, és vállalja a következményeket. „Nincs rá mentség” – írta, hangsúlyozva, hogy szerencsének tartja, hogy a rendőrök még időben megállították, mielőtt bármi baj történhetett volna. A rapper később már nem kívánt nyilatkozni az ügyben, telefonon sem kommentálta az esetet. A rajongók és a közvélemény viszont azonnal reagált: sokan dicsérték az őszinteségét, mások keményen elítélték a felelőtlenséget.
A TÖRTÉNET AZONBAN ITT MÉG NEM ÉRT VÉGET:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Amikor az i20 2024-ben átesett a faceliften, a mild hibrid motorokat kivonták a forgalomból az Egyesült Királyságban (más piacokon továbbra is elérhetők), így csak egy hibridizáció nélküli 1,0 literes tripla motor maradt, amely normál hatfokozatú manuális vagy hétfokozatú dupla kuplungos automata sebességváltóval kombinálható. Vizuálisan a faceliften átesett i20 átdolgozott első és hátsó lökhárítókat, néhány új 16 és 17 colos könnyűfém keréktárcsát, valamint néhány új külső és belső színt kapott. Az i20 elődeinek műszerfalai jellemzően egyszerűen elrendezettnek, nem pedig „dizájnoltnak” tűntek. Soha nem tűnt úgy, mintha egy autó is tele lenne technológiával. Milyen gyorsan változhatnak a dolgok.

Néhány korai, alacsonyabb felszereltségű változat analóg műszerfallal rendelkezik, de a legtöbb i20-as teljesen digitális műszerfallal rendelkezik, amely egy fedélzeti konzolszerű panelbe van integrálva, amely a kormánykerék pereme mögött halad át, és találkozik a központi infotainment érintőképernyőjével, egyetlen lendületes, domináns egységet alkotva. A digitális műszerek fényesek, egyszerűen megjelenítettek és tiszták, az infotainment rendszer pedig ugyanilyen egyszerű és könnyen használható, így még azoknak sem kell félniük a digitális technológia lassú elterjedésével kapcsolatban a közüzemi autókban. Ehhez járul a vaskos, masszív érzetű kapcsolók és szerelvények nagylelkű elosztása a klíma és az infotainment rendszerben, valamint olyan dolgokban, mint a vezetési módok. A vezetési pozíció meglehetősen alacsony és egyenes, bár egy kicsit több kormányoszlop-állítás sem ártana. Az első ülések kissé kemények, és kevésbé oldaltámasztottak, mint amennyit egyesek szeretnének. Ez azonban nem igazán egy sportos ferdehátú autó, ahogy azt később kifejtjük, így egy kis támasz is elég lehet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük