„Ha már egy új kezdet, azt gondolom, hogy sose késő újra bemutatkozni, úgyhogy szeretnék még egyszer bemutatkozni nektek: tudom, hogy sokan Berki Mazsiként ismertek, viszont az igazi nevem Katona Renáta. Most, hogy egy új brandet képviselek, elhatároztam, hogy visszaváltoztatom a leánykori nevemre. Ezt a céget most már Katona Renátaként fogom képviselni, fogadjátok szeretettel és ismerjetek meg engem is” – jelentette be az influenszer az IG-n! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Ioniq 5 N-hez hasonlóan a Kia EV6 GT is megkapta a Virtual Gear Shift nevű rendszert, amely kissé elrejtve, a vezetéstámogató menüben található. Ennek célja, hogy egy hagyományos benzinmotor és egy szekvenciális kézi váltó karakterét utánozza. A kormány mögötti váltófülekkel hat virtuális fokozat között lehet kapcsolni, és igazán csak akkor érezhető a rendszer hatása, ha az autót komoly tempóban hajtják. A mesterségesen generált „kipufogóhang” nem mindenki számára kellemes, inkább megosztó élmény, mint valódi élvezeti tényező. A visszaváltásoknál fokozódó ellenállás érezhető, ami az energia-visszanyerést segíti, így nemcsak élményelemként, hanem technikai funkcióként is szolgál.
A GT modell két villanymotorral dolgozik, ami állandó összkerékhajtást biztosít. A rendszer együttes teljesítménye elképesztő, 641 lóerő és 770 Nm nyomaték áll rendelkezésre. Ezek az értékek szinte megegyeznek a Hyundai Ioniq 5 N adataival, ami nem meglepő, hiszen a két modell szoros műszaki rokonságban áll egymással.
