Az ajtó mögött olyan látvány fogadta őket, amire senki sem volt felkészülve. Több embert találtak h0ltan ugyanabban az ingatlanban. Az ünnepi díszek még a helyükön voltak, a karácsonyfa állt, az asztalon félig elfogyasztott étel jelezte: itt nem sokkal korábban még az ünnepre készülődtek. A környéket lezárták, a hatóságok pedig azonnal vizsgálatot indítottak. Idegenkezűség? Baleset? Tragikus láncreakció? A kérdések csak sokasodtak.
Meglepő fordulat:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Most először több mint két év után ismét elmondhatjuk, hogy kapható új Genesis az Egyesült Királyságban, ugyanis a különc koreai luxusmárka alaposan felfrissítette az Electrified GV70 modelljét. A járművet úgy tervezték, hogy közvetlenül a közepes méretű, teljesen elektromos német SUV-k, például a Porsche Macan és az Audi Q6 e-tron, valamint az olyan figyelemre méltó újoncok, mint a Polestar 3 alá pozícionálják a piacon, tehát komoly riválisok között kell helytállnia – és sajnos épp a hatótávolság tekintetében marad el kissé tőlük. Bár az autó mostantól egy új, nagyobb, nettó 84 kWh-s akkumulátorcsomagot kapott, így sem éri el a 300 mérföldes (kb. 483 km) hatótávot, hanem 298 mérföldre képes, amit sok versenytársa már az alapváltozatban is könnyedén teljesít. Ennek ellenére a Genesis valami olyannal vág vissza, amit kevés – ha egyáltalán bármelyik – riválisa kínál:
Valódi egyediséggel és vezetési élménnyel, amit lenyűgöző technológiák tesznek lehetővé. Ezekre lentebb részletesen is kitérünk. Mindezek a dinamikus tulajdonságok valóban élvezetes vezetési élményt eredményeznek, de ez a modellfrissítés egy igazán különleges újdonságot is hozott: a Hyundai Ioniq 5 N modelljéből ismert technológia alapján a Genesis beépített egy úgynevezett „virtuális sebességváltót” (VGS módot), amely nemcsak a belső égésű motor hangját szimulálja, hanem a nyomatékot és így az érzetet is úgy alakítja, mintha egy hagyományos, nyolcfokozatú automata váltóval szerelt motor dolgozna az autóban. Elsőre talán trükknek hangzik, de lenyűgözően valósághű élményt nyújt – mintha egy nagy, nyomatékos V6-os motor dolgozna az orrban, amelynek mély, dörmögő hangja csak az utastérben hallható.
