Szörnyű buszbaleset: 10 hal0tt, 32 sérült

Információk szerint magyar utasok is a fedélzeten tartózkodtak, és magyar érintettség is van az áldozatok között. A pontos részleteket egyelőre vizsgálják, de a hír villámcsapásként érte az itthoni családokat is, akik most rettegve várják a hivatalos értesítéseket. A tragédia nem Magyarországon történt. A hatóságok megerősítették, hogy az eset Mexikó keleti részén következett be, ahol egy hegyi útszakaszon zuhant balesetbe a busz.
A feszültség azonban itt nem ért véget.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 197 lóerős, 2,0 literes, vízszintesen ellenkező hengerekkel szerelt, négyhengeres motor furatát és löketét egyaránt jelölte. Ez az erőforrás korábban a Celica és az MR2 soros négyhengeresében is szolgált, de a GT86-ban teljesen új életre kelt. Még a látványos, krómozott kipufogóvégek átmérője is 86 milliméter volt – nem véletlenül.

A Toyota számokra való aprólékos, szinte mániákus figyelme talán túlzásnak tűnhet, de ez csak tünete volt annak a szélesebb körű törekvésnek, hogy a GT86 minden egyes részlete tökéletesen illeszkedjen a koncepcióhoz.

A Subaru által szállított boxer motorra esett a választás, mivel elrendezése kompakt és könnyű, valamint lehetővé tette, hogy a motort a karosszériában mélyebbre és hátrébb helyezzék – ennek eredményeként a GT86 súlypontja mindössze 460 milliméterre volt a talajtól, ami rendkívül alacsonynak számít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük