Az üggyel kapcsolatban közleményt adott ki a Weöres Sándor Színház, és kiderült, hogy Liptai Claudia egykori párja, Horváth Ákos kelt a boltvezetőnő és a pénztáros védelmére, azonban súlyos s/rül/seket szenvedett a színészt. Ákost a mentők kórházba szállították, nyolc napon túl gyógyuló sé/ülé/eit ellátták. Szeretnénk mindenkit megnyugtatni: Ákost a kórházból kiengedték. Bár sérülései – különösen az arcán – megrázóak, a történteket erővel és méltósággal viseli. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Genesis első ránézésre egy ígéretes próbálkozás a Hyundai részéről a prémium szegmens meghódítására, azonban a részletekbe mélyedve már korántsem olyan egyértelmű a siker.
Az elektromos rásegítésű kormányzás például nem igazán erősíti a vezető bizalmát. Bár a rendszer közvetlennek mondható, mégis hiányzik belőle az az érzékenység és visszajelzés, amit az ember elvárna egy luxuslimuzintól. Különösen kellemetlen a középállás környéki „ragadós” és pontatlan érzet, ami miatt az autó hajlamos elcsavarodni a kívánt iránytól, főleg autópályán. Ez arra kényszeríti a vezetőt, hogy folyamatosan apró korrekciókat tegyen, ami hosszú távon fárasztó, és megfosztja az utazást attól a nyugodt, magabiztos élménytől, amit egy ilyen kategóriás autótól joggal várnánk el.
A motortérben dolgozó 3,8 literes V6-os benzines motor sem illik teljesen a Genesis luxuslimuzin karakteréhez. Kétségtelen, hogy a motor finoman jár és kulturált működést nyújt, de hiányzik belőle az az azonnali, alacsony fordulatszámon jelentkező erő, amely a prémium szedánok egyik alapvető jellemzője. 4 500-as fordulat alatt a gyorsulás kissé lomha, amit tovább ront az időnként darabosnak érződő és tétovázó nyolcfokozatú automata váltó. A váltómű olykor nem tudja eldönteni, mikor és hogyan váltson, ez pedig elrontja az autó finom, lineáris gyorsítási képességét.