L. L. Junior szívszorító bejegyzésben emlékezik

A mentők órákon keresztül küzdöttek a kisfiú é/et/ért, de nem tudták megmenteni. A rapper és családja rendszeresen járnak a temetőbe Dávidka sírjához. Testvérek, örökké! – olvasható L.L. Juпior közösségi oldalának friss bejegyzésében. A rapper a gyermekeivel látogatott a temetőbe, hogy virágokat vigyenek az elhunyt testvérük nyughelyéhez.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az alapmodell hátsókerék-hajtású, és Hankook gumiabroncsokkal van felszerelve, míg a csúcsváltozat, azaz a Performance változat négylkerék-meghajtással és Pirelli P Zero abroncsokkal érkezik, amelyeken a hátsó kerekek szélessége 265 milliméter, így biztosítva nagyobb tapadást és sportosabb vezetési élményt.

Minden változat alapfelszereltségként kap hátsó tengelyes kormányzást, ami elképesztő, akár 12 fokos elfordulási szöget tesz lehetővé. Ez a megoldás alacsony sebességnél jelentős manőverezési előnyt biztosít, ugyanis az IM5 kanyarodási köre hasonló a kisebb MG 4 kompakt autóéhoz, ami városi környezetben különösen praktikus lehet. Ugyanakkor a nagyobb sebességeknél az ember már szinte imádkozik, hogy a mérnökök pontosan kalibrálták ezt a rendszert, mert ilyen mértékű kormányszögváltás gyors tempónál kihívást jelenthet.

A fékrendszer is modern megoldásokat tartalmaz: minden IM5-ben megtalálható a fék-by-wire technológia, azaz a fékrendszer elektronikusan szabályozott, a Performance verzió pedig egy különleges, Continental gyártmányú rendszerrel van felszerelve. Ennek jellegzetessége, hogy a féknyergek a német cég híres sárga-narancs színében pompáznak, és a négydugattyús első féknyereg könnyebb, mint az alapváltozaté, így még precízebb fékerőt biztosít, amit egy 365 mm átmérőjű Brembo féktárcsa egészít ki.

Az MG belső tere az utóbbi években óriási fejlődésen ment keresztül, és az IM5 egy teljesen új szintet képvisel ebben a tekintetben. Az anyaghasználat luxusminőségű, a beltér légköre inkább egy elegáns, kényelmes lounge-éra emlékeztet, mint egy hagyományos autóéra. A puha, ívelt felületek műbőrrel vannak bevonva, amelyek finoman simulnak a kézhez, míg az átlósan emelkedő „áttételi alagút” közepén egy 10,5 colos érintőképernyő kapott helyet – amelynek elrendezése a Porsche Taycan stílusát idézi. Ez az összkép azt a benyomást kelti, hogy az IM5 egy prémium kategóriás márka terméke, ami nem is áll távol a valóságtól, hiszen a modern MG ma már nem csupán egy egyszerű autógyártó.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük