Mély megrendüléssel értesültünk róla, hogy életének 81. évében elhunyt Keresztes Tibor, azaz Cintula – a hazai könnyűzene és ifjúsági kultúra megkerülhetetlen szereplője, a legendás hangulatfelelős, a magyar diszkókultúra egyik úttörője. Pályája során a televízióban is maradandót alkotott: ő volt a Magyar Televízió első könnyűzenei műsora, a Tapsifüles arca, de a ’80-as évek végén narrátorként közreműködött a Szerencsekerék adásaiban és a Miss Hungary választásban is.
ÍGY BÚCSÚZTAK TŐLE:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Akik hajlandók mélyebben a zsebükbe nyúlni, választhatják a sportos GT modellt is (a GT Premium már nem elérhető). Egy benzinmotoros GT körülbelül 33 ezer fontba kerül, míg a plug-in hibrid verzió ára inkább 42 ezer font körül mozog. Elérhető továbbá a 308 SW kombi is, amely praktikusabb kialakítást kínál, és nagyjából 29 ezer fonttól indul.
A teljesen elektromos e-308 gyártása 2023-ban kezdődött, és ahogyan a hagyományos meghajtású modelleknél is, itt is választhatunk ötajtós vagy kombi kivitel közül. A Peugeot állítása szerint az 54 kWh-s akkumulátor több mint 400 kilométeres (248 mérföldes) hatótávot kínál a WLTP ciklus szerint.
Sokan remélik, hogy a 308-as visszatér a korábbi Peugeot sportos kompakt modelljeinek vezetési élményéhez, ám sajnos nem ez a helyzet. Már a vezetőülésbe való beüléskor is nehéz kényelmes pozíciót találni. Az ülés alacsonyan van, ami megnehezíti az előrelátást, különösen alacsonyabb vezetők számára, akiknek magasra kell emelniük az ülést, miközben a kormányt alacsonyra állítják, csak hogy rendesen lássák a digitális műszereket — ez pedig kissé furcsának hat.
Városi környezetben viszont meglehetősen fordulékony, és a gyors kormányzás jó visszajelzést és precizitást biztosít, bár a kis méretű kormánykerék nem mindenkinek fog tetszeni. Az utasok és a vezető számára az utazás általában kényelmes, a futómű jól kezeli az úthibákat. Ugyanakkor az automata váltóval kapcsolatban vannak fenntartások: manuális opció nincs, és az automata néha lassan reagál – például kereszteződésből induláskor vagy lassú gurulás utáni gyorsításnál. A leállító-indító rendszer is kissé tétovázik, ami kellemetlenné teheti a finom megállásokat.