Nem sokkal később kiderült, a zenekar gitárosa, Kékkői Zalán is elhagyja a Beatricét, azonban Nagy Hunor Attilához hasonlóan ő sem részletezte kilépésének okait. Az együttes ezt követően bejegyzést tett közzé oldalán, amelyben közölték, 2024-ben új formációval folytatják a munkát. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A sávtartó asszisztensből kétféle szint is van, és az egyik annyira agresszíven működik, hogy az embernek szinte olyan érzése támad, mintha lapos kereke lenne – állandó beleszólással próbálja a vezetőt az úton tartani. A sofőrfigyelő rendszer is túlzottan szigorúra sikerült: néha még akkor is rászól a vezetőre, ha csak a visszapillantó tükrökbe néz, mintha nem szabadna onnan is tájékozódni. Ráadásul, amikor a tempomatot bekapcsoljuk, olykor egy kissé gépies hangon közli: „ACC actived” (még nyelvtanilag is helytelenül), de nem mindig, csak néha – ami csak még furcsábbá teszi a rendszert.
Sealion 7 egy meglepően erős és gyors elektromos SUV, amelyet könnyű vezetni, és technikai adottságai alapján versenyképes a prémium szegmensben is. Ugyanakkor a szoftveres részletek, főleg a vezetéstámogató rendszerek terén, még csiszolásra szorulnak, és ezek az apró, de zavaró hibák némileg rontanak az élményen.
Bár a Sealion 7 teljesíti a sportos SUV-októl elvárt sebességkövetelményeket, sajnos más, legalább ennyire fontos területeken már nem igazán tud megfelelni az elvárásoknak.
Egy ilyen jellegű autótól az ember joggal várná el, hogy legalább minimális vezetési élményt is nyújtson, főleg a kanyarokban, de a Sealion 7 ebben kifejezetten gyengén teljesít. A futómű nagyon puhára van hangolva, ami azt jelenti, hogy az autó ringatózik, hintázik, és nem reagál elég gyorsan vagy pontosan az úthibákra vagy a kormánymozdulatokra. A kormányzás szinte súlytalan, és olyan érzést kelt, mintha a sofőr és az autó között nem lenne közvetlen kapcsolat – ez pedig nem túl megnyugtató, főleg ha valaki szeret lendületesebben vezetni, vagy ha kanyargós úton halad.
Ha például kigyorsítasz egy kanyarból, akkor érezhető, hogy az autó megpróbál valamennyi teljesítményt hátra is küldeni, és kicsit meg is fordul a hátulja, ami akár sportos hatást is kelthetne – de ebben az autóban ez inkább furcsának és bizonytalannak érződik, mert az egész mozgás nem elég kiszámítható vagy kontrollált.