A Digitális Polgári Körök létrehozását Dop/man az internetes ag/es/zió/al indokolja, ami szerinte ma már főként Magyar Péter által ge/je/ztett gyű/ölet/eszé/ként jelenik meg. A rapper úgy véli, hogy a kormánypárt nem akar hasonló hangnemben reagálni, de léteznek kampányeszközök, amelyek „időnkként a/res/zív hangvételűek” lehetnek, ilyen a Har/osok Kl/bja is.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hagyományos hibrid változat hivatalos WLTP szerinti fogyasztása 4,7 liter/100 km (azaz 60,1 mpg), ami szintén remek érték, és ezzel a benzines SUV-k egyik legtakarékosabb képviselője. Bár a valós körülmények között – főleg hosszabb utak során – nem mindig lehet ezt az értéket tartani, a Renault eddigi tapasztalatai alapján az Austral nevű technikailag hasonló modellnél is elérhető volt a 45-50 mpg (kb. 5-5,5 liter/100 km) közötti fogyasztás. Ez különösen figyelemre méltó, ha azt is figyelembe vesszük, hogy a gyártó szerint a villanymotor a városi közlekedés során az utak akár 80%-át is képes önállóan, benzinfelhasználás nélkül teljesíteni.
Sokat lehetne sajnálkozni azon, hogy a Renault miért nem egy elegáns szedánt választott új zászlóshajójának, hanem inkább egy SUV-t (terepjárós megjelenésű, magasabb építésű autót). Persze nosztalgiával gondolhatunk a régi Safrane modellre, de a valóság az, hogy manapság már nagyon kevesen vennének egy újraélesztett, klasszikus szedánt. Az emberek ízlése megváltozott, és a vásárlók többsége inkább az SUV-k iránt érdeklődik.
Szerencsére azonban a Renault Rafale másnak és érdekesnek hat, nem olvad bele az egyre zsúfoltabb és néha kicsit zavaros SUV-kategóriába. Olyan kialakítása és jellege van, amely sokféle ember számára lehet vonzó. Emellett az ára is versenyképes, gyakran kedvezőbb, mint néhány hasonló méretű és stílusú riválisé. Így tehát nemcsak különlegesebb, de pénztárcabarátabb is lehet, mint a kategória nagy nevei.
Közben az MG Motor UK is változtat a termékstratégiáján. A most bemutatott új modelljük, amely egyben a ZS legfrissebb változata is, már egészen más alapokon nyugszik, mint az előző generáció. Míg korábban a ZS elérhető volt hagyományos benzinmotorral vagy elektromos változatban is, most az új verzió ugyanarra az alapra épül, mint a kisebb MG 3, és ugyanazt a benzin-elektromos, azaz hibrid hajtásláncot kapta meg.
Az új ZS egy okos piaci pozícionálási trükköt alkalmaz, amit más megfizethető márkák már sikeresen kipróbáltak. Az autó méretével kicsit kilóg a tipikus „kis SUV”-kategóriából, hiszen több mint 4,4 méter hosszú, így tulajdonképpen a B- és C-kategóriás SUV-k közé ékelődik be. Ezáltal egy olyan piaci rést tölt be, ahol sokan keresnek megfizethető, de jól felszerelt családi autókat.