A magyar testépítő, erőemelő, kétszeres Superb/dy abszolút győztes, WA/BA-világbajnok, erőemelésben és fekve nyomásban is országos bajnoktól egyre több hazai híres vesz búcsút a kö/ös/égi oldalán, köztük Schobert Norbi is, aki szívszorító sorokkal emlékszik meg a sportolóról. Mint ismeretes, tragikus hirtelenséggel, Ciprusi nyaralása közben meghalt Kathi Béla.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az utastér kialakítását a gyártó „horizontális egyszerűségként” jellemzi. Ez annyit jelent, hogy a műszerfalra egy hosszú, fa mintázatú díszbetét került, amely végigfut az egész műszerfalon, és fölé két 12,3 colos kijelzőt helyeztek el, egy egységként összeillesztve. Ez a modern, letisztult megjelenés nemcsak esztétikailag kellemes, de az infotainment rendszer használatát is egyszerűbbé, átláthatóbbá teszi. Az összhatás egy prémiumabb, gondosan megtervezett belsőt sugall, amely jól illeszkedik az Actyon új pozicionálásához a márka kínálatán belül.
A középkonzol, amely úszó hatást kelt a belső térben, a váltókart is magába foglalja. Ez a váltókar egyfajta kristályhatású kialakítással rendelkezik, ami első pillantásra elegánsnak tűnhet, de valójában inkább olyan hatást kelt, mintha egy olcsóbb, bolti alternatívája lenne annak a kifinomult kristályváltónak, amit régebben a Volvókban láthattunk. Ettől függetlenül egy érdekes dizájnelem, ami legalább próbálja feldobni a belső teret.
Az ülések elektronikusan állíthatók, ráadásul fűthetők és hűthetők is, így kényelmi szempontból teljesen rendben vannak. Az üléskomfort jó, akár hosszabb utakra is megfelelő, a beállítási lehetőségek pedig elég változatosak ahhoz, hogy mindenki megtalálja a számára ideális pozíciót.
Mivel ez az autó egy kupé stílusú SUV, a sportos megjelenés érdekében fekete nappa bőrrel vonták be a belsőt, amit piros díszítések egészítenek ki. Emellett találhatunk benne olyan elemeket is, amelyek szénszálas hatást keltenek, bár valójában nem igazi karbon. Az összhatás nem teljesen prémium érzetű, de szerencsére nem is tűnik gagyinak vagy erőltetettnek. Az anyaghasználat korrekt, a kivitelezés pedig tisztességes, különösen ebben az árkategóriában. A helykínálat is bőséges, akár elöl, akár hátul ülünk – még magasabb utasok számára is kényelmes lehet a hátsó sor.
A kilátás az autóból kifejezetten jó. Ennek oka többek között a magas üléspozíció, amely dominánsabb vezetési élményt nyújt, valamint az alacsonyan húzódó motorháztető és a nagy, jól pozícionált visszapillantó tükrök. Igaz, a hátsó szélvédő a kupés tetővonal miatt kissé kisebb, de még így is elfogadható a hátrafelé való kilátás.