Schmuck Andor hatalmas drámája!

2025 tavaszán nyíltan bejelentette egy tévéműsorban, hogy életmentő kezelésre van szüksége. A pontos diagnózist maga sem árulta el. Csak annyit említett, hogy állapota „rejtélyes”, erős fejfájással kezdődött, gyógyíthatatlan, de kezelésekkel tünetmentessé tehető. Orvosi kezelései és vizsgálatai során túlélési esélyéről beszélt: reménykedett, hogy a terápia hatásos lesz, de felkészült arra is, hogy ha nem javul, akár hónapjai is hátra lehetnek. Ez a kijelentés különösen súlyosan hangzott, utalva az állapot végzetességére. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A futómű tekintetében az LBX inkább követi a kisautók megszokott sémáját: elöl MacPherson rugóstagos rendszer, hátul pedig csatolt hosszlengőkaros felfüggesztés (azaz merev tengely). Ez alól csak az összkerékhajtású verzió kivétel, amely hátul dupla keresztlengőkaros megoldást kap. Emellett a kormányoszlopba is beépítettek egy speciális tengelyt, amely képes kissé kitágulni vagy összehúzódni – ennek célja, hogy elnyelje a menet közbeni rezgéseket, így kényelmesebb legyen a vezetés.

Bár sokan hajlamosak azt mondani, hogy „minden modern autó ugyanúgy néz ki”, a Lexus LBX határozottan nem tartozik ebbe a kategóriába – különösen ha a Toyota Yaris Crosshoz hasonlítjuk. A két autó ugyan hasonló méretű, de az LBX nem osztozik egyetlen karosszériaelemen sem a Toyotával. A tengelytávja 20 mm-rel hosszabb, és az egész autó 10 mm-rel nyúlt meg, de nem ez az, amitől igazán másnak érződik. Az LBX egy új, modernebb Lexus-formavilágot képvisel, ahol a jól ismert orsó alakú hűtőrács már visszafogottabban jelenik meg, jobban beolvadva az autó orrának vonalaiba.

A karosszéria arányai is eltérőek: az első szélvédő (vagyis az A-oszlop) hátrébb került, így hosszabb motorháztetőt kapott az autó, ami elegánsabb, prémiumabb megjelenést ad. Ha jó szögből nézzük, a sárvédők kissé kiemelkedő, sportos formáját is felfedezhetjük, amit a Lexus reklámanyagai is kiemelnek. Ugyanakkor az autó légellenállása viszonylag magas, 0,34-es értékkel, ami a formatervezés következménye.

Amikor először kinyitjuk az LBX ajtaját, azonnal érezhető, hogy a Lexus komolyan vette a belső tér megalkotását. A beltér olyan hatást kelt, mintha egy nagyobb és drágább Lexus modellből, például az RX-ből lett volna „lekicsinyítve”. A dizájn modern és letisztult, de nem válik túlságosan egyszerűvé vagy hideggé, mint mondjuk egy Tesla vagy egy új Range Rover esetében. Az anyaghasználat nagyon igényes: sok a puha tapintású műbőr, ami szinte teljesen megkülönböztethetetlen az igazi bőrtől. A középkonzolban egy 9,8 colos érintőképernyő található, de mivel szépen be van illesztve a műszerfalba, nem uralja a látványt. Emellett szerencsére megmaradtak a hagyományos gombok is például a hőmérséklet-szabályozáshoz, a menetmód kiválasztásához vagy az automatikus fék funkcióhoz.

A klíma beállításai részben a képernyőről érhetők el, de ezek állandóan láthatók, nem kell külön menübe mélyedni értük.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük