A szomszédok szerint az asszony visszahúzódó életet élt, ritkán hagyta el lakását. „Mindig udvarias volt, de szinte sosem beszélt arról, mi nyomja a lelkét” – mondta egy lakó. Egy másik szomszéd hozzátette: „Nemrég panaszkodott, hogy a nyugdíja nem elég sem a gyógyszerekre, sem a fűtésre. Azt mondta, nem tudja, hogy éli túl a telet.” A rendőrség kizárta az i/egen/ezűs/get, és az esetet ön/yil/oss/g/ént kezelik.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hangszigetelés valamivel gyengébb, így több zaj jut be az utastérbe – például az út kavicsainak koppanása is jól hallható –, de ez valójában csak növeli az élményt, különösen úgy, hogy a felfüggesztés még mindig meglepően jól vasalja ki az úthibákat. Ez egy olyan autó, amely kicsit emlékeztet a régi Ferrari 488 Pista érzésére, de modernebb turbómotorral és nyugodtabb kormányreakcióval. Nagyon élvezetes vezetni, és könnyen megszerethető.
A kanyarokban enyhén alulkormányzott viselkedést mutat, ami teljesen normális. Ezen kétféleképpen lehet segíteni: vagy gázt adunk és „áttoljuk” az autót a kanyaron, vagy – a tapasztaltabb sofőrök számára élvezetesebb módon – finoman „ráfékezünk” a kanyar bejáratánál, hogy jobban terheljük az első tengelyt és így pontosabban forduljon az autó.
Mivel sem elektromos kormányrásegítés, sem extrém differenciálzár nem nehezíti a vezetést, az élmény természetes és ösztönös. Valódi örömforrás a pályán, nem küzdelem.
A BYD Atto 2, hasonlóan a nagyobb Seal szedánhoz és az Atto 3 modellhez, a vállalat saját fejlesztésű e-Platform 3.0 nevű elektromos autóplatformjára épül. Ez a modern alap nemcsak a meghajtást és az akkumulátort biztosítja, hanem hozzájárul a jármű menetkényelméhez és praktikumához is. Az első futómű MacPherson rugóstagos megoldást használ, míg hátul egy torziós rúgó található, amit úgy helyeztek el, hogy a csomagtartó mérete a lehető legnagyobb lehessen. Ez fontos szempont, hiszen sok vásárló számára a pakolhatóság is döntő tényező.
Külső megjelenését tekintve az Atto 2 próbál hasonlítani a nagyobb testvérére, vagyis az Atto 3-ra. Bár alapvetően egyszerű és letisztult vonalvezetésű, néhány részlet mégis kiemeli a tömegből. Ilyenek például a szériafelszereltségként kínált LED fényszórók és a vékony nappali menetfények. Hátul a BYD a teljes szélességű hátsó lámpacsíkba integrálta a jellegzetes „kínai csomó” dizájnelemet, ami sajátos vizuális karaktert ad az autónak. A 17 colos könnyűfém keréktárcsák szintén egyedi mintázattal rendelkeznek, amik tovább fokozzák az autó megjelenését – még ha összességében nem is annyira figyelemfelkeltő, mint néhány vetélytársa.