Tragikus buszbaleset történt!

Egy menetrend szerint közlekedő autóbusz és egy személyautó ütközött össze Nadapon, a Haladás úton, a buszfordulónál. Nadapon, a Haladás úton történt a baleset, amely során egy menetrend szerint közlekedő autóbusz és egy személyautó ütközött össze a buszfordulónál. A helyszínre azonnal riasztották a velencei önkéntes tűzoltókat, akikhez hamarosan csatlakoztak a székesfehérvári hivatásos tűzoltók is.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Civic jól kihasználja, hogy egy egyszerű kialakítású, alacsony építésű ötajtós modell. Nagyon élvezetes vezetni. A kormányzás különösen jól sikerült – pontos, gyors reagálású, de nem ideges vagy túlságosan közvetlen, ami egy családi autónál előny. Mindössze 2,2 teljes fordulat van a kormány végállásai között, és mégis teljesen természetesnek, ösztönösnek hat a kezelése. Egy szűk kanyar vagy kereszteződés sem okoz gondot, még anélkül sem, hogy el kellene engednünk a kormányt, és a kormány visszaállása is kellemes mértékű.

Bár a Corolla kormányzásán keresztül valamivel több visszajelzést kapunk, a Civic kormányzása is pontos, és a tapadás is meggyőző. Ebben nagy szerepet játszanak a Michelin Pilot Sport 4 abroncsok, amelyek meglepően sportosak egy ilyen típusú, takarékosságra hangolt autóhoz képest.

Futómű terén is kiegyensúlyozott az autó: elég feszes, ami miatt a kanyarokban alig billen meg, mégis megtartja a kényelmet. A rosszabb minőségű útfelületeken is jól szigetel, és autópályán, nagy sebességnél is viszonylag csendes marad az utastér. Egyetlen gyenge pontja talán az, hogy a felfüggesztés nem tudja teljesen kisimítani a legdurvább, buckás vidéki utakat – ilyenkor kissé pattogósnak érződhet. Ennek ellenére a Civic összességében nagyon kellemes, jól vezethető autó, amelyben a hibrid technológia nem hátrány, hanem kifejezetten előny.

A U8-as nem egy aranyos kis cica, inkább úgy néz ki, mintha egy Land Rover Defender és a Kia EV9 gonosz ikertestvére szerelemgyereke lenne. A külseje robusztus, szögletes, kissé félelmet keltő, és egyáltalán nem próbál meg barátságosnak tűnni. De ez az autó nem is a külsejével akarja elvarázsolni az embereket – sokkal inkább azzal, amit tud. A U8 tulajdonképpen egy mozgó technológiai bemutató, amiben gyakorlatilag minden létező extra és trükk megtalálható, amit csak el tudunk képzelni.

Például képes vízben is haladni – bár ez inkább vészhelyzetekre van kitalálva, nem vízitúrákra, és minden ilyen úszás után alapos műhelyellenőrzés szükséges. Emellett tud úgynevezett „tankfordulót” végrehajtani, vagyis helyben megfordulni, ami nagytestű járműveknél különösen hasznos lehet szűk helyeken. A felfüggesztés is különleges: aktív hidraulikus rendszer, ami menet közben is képes változtatni a jármű magasságát és stabilitását. Az utastérben pedig olyan extrák vannak, mint például a kartámaszba épített hűtő-fűtő rekesz, amit akár -5 és +60 Celsius fok között lehet beállítani – így hidegen tarthatjuk az üdítőt, vagy melegen a kávét.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük