Újabb rekord Magyar Péter tarol!

Elindult egy új mérés is, amelyben a pártok hivatalos FB-oldalainak aktivitását vizsgálják. A Fidesz nagyobb aktivitással, de kisebb hatékonysággal posztol, míg a Tisza párt ritkábban, de hatásosabban kommunikál. Orbán Viktor posztjaiban kiemelten szerepel fontosabb témák. – ez jól mutatja, mire fókuszál a kormány kampányban.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mint ahogy az manapság szinte minden új autónál megszokott, a Cupra Tavascan is egy hatalmas, 15 hüvelykes központi érintőképernyőt kapott, amely a legtöbb funkció irányítására szolgál. Ez a képernyő valóban dominál az utastérben, de szerencsére nem ez az egyetlen látványelem, amire a gyártó figyelmet fordított. Sok más modern autóval ellentétben, ahol szinte minden csak képernyőkből áll, a Tavascan belső tere ennél jóval érdekesebb és karakteresebb. A Cupra megpróbált egy kis egyediséget, stílust vinni az utastérbe, még ha nem is minden részlet feltétlenül praktikus vagy szükséges – de legalább nem unalmas.

Az első benyomás határozottan pozitív. A középen végighúzódó gerincszerű kialakítás izgalmasabbá teszi a belsőt, akárcsak a rézszínű díszítések, az ülések V-alakú mintái és a műszerfal, illetve a légbeömlők organikus, hullámos formája. Ezek együttesen modern és sportos hangulatot árasztanak. Ha viszont alaposabban megnézzük és elkezdünk tapogatni, felfedezni a részleteket, akkor már nem minden annyira meggyőző. Sok olyan elem, ami távolról minőségi anyagnak tűnik, valójában kemény műanyag, ami ráadásul nem is érződik különösebben masszívnak. A tesztautó például zörgött, kattogott menet közben, ami nem túl bizalomgerjesztő egy ilyen árkategóriás autótól.

Még ha bizonyos szögből nézve nem is tudja teljesen elrejteni a MEB platformból adódó arányait – például kissé magasabbnak tűnik, mint amilyen széles –, a forma ettől függetlenül áramvonalas és modern. A légellenállási együtthatója mindössze 0,26, ami nagyon jó érték, főleg egy magasabb építésű jármű esetében. Méreteit tekintve 4644 milliméter hosszú, tehát közvetlen versenytársa például a Kia EV6 és a Polestar 2. Ezek a modellek szintén a sportosabb, prémium elektromos autók mezőnyét erősítik, és épp ez az a szegmens, ahol a Tavascannak helyt kell állnia, ha komolyan versenybe akar szállni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük