Szenteste éjjel b0rzalmas buszbaleset rázta meg az utazókat: a jármű letért az útról, majd brut/ális erővel csapódott a mélybe. A helyszínen 10 ember életét vesztette, további 32-en megsérültek, sokan közülük súlyosan. A mentők versenyt futottak az idővel, a roncsok közül kétségbeesett segélykiáltások hallatszottak, miközben a túlélőkért folyt a küzdelem.
Az első hírek csak annyit közöltek: tömegszerencsétlenség történt, az áldozatok száma pedig még emelkedhet. Az utasok családjai pánikban próbáltak információhoz jutni, miközben az ünnepi csendet szirénák törték meg.
MUTATJUK A BORZALMAS RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A motorválasztékból várhatóan a 1,6 literes HDi dízel lesz a legnépszerűbb, és ez nem véletlen. A motor selymesen, lineárisan adja le teljesítményét, és a legtöbb helyzetben bőséges erőtartalékot kínál, miközben visszafogott fogyasztással működik. A kínálatban ugyan elérhetők kézi váltós változatok is, de a Citroën különösen az EGS félautomata váltót igyekszik népszerűsíteni, amely a kormányoszlopra szerelt váltókarral vezérelhető, és alapfelszereltségként jár a magasabb felszereltségű dízelmodellekhez. Az EGS váltó működése kissé darabos, különösen alacsony sebességnél, de használata egyszerű és kényelmes, így a mindennapokban jól beválik.
Ami a formatervezést illeti, a C4 Picasso egyértelműen mutatja, hogy a Citroën újra megtalálta az egyedi stílushoz és innovációhoz vezető utat. A kompakt egyterű modern, arányos és elegáns megjelenésű, és bár mérete visszafogott, mégis robosztus, harmonikus benyomást kelt. Az óriási, ívelt szélvédő uralja az autó elejét – ez a megoldás nemcsak különleges látványt nyújt, hanem rendkívül jó kilátást is biztosít a vezetőnek.
