Felfoghatatlan tragédia rázta meg a magyar sportvilágot. Mint már pár hete írtuk kenyai repülőgép-szerencsétlenségben életét vesztette Süllős Gyula, a Vasas szakosztályának vezetője – családjával együtt. A hír mélyen megrendítette a társadalmat.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Eletre eddigi tapasztalatai alapján azonban egyértelmű, hogy rengeteg pozitívumot tartogat – még ha a Lotus hagyományait követő rajongóknak nehéz is lesz felfedezni a márka klasszikus DNS-ét a nagyméretű emblémán kívül. Akár könnyű, középmotoros kétüléses sportautókat, akár nagy SUV-okat gyárt, a Lotus továbbra is sportautó-márka marad, így a vásárlók minden modellnél kiemelkedő teljesítményt várnak el – és az Eletre esetében a gyártó nem fukarkodott. Bár a modell nem tökéletes, a menetdinamika és a futómű egyensúlya – kiemelten a kezelhetőségre koncentrálva – a kategória egyik legjobbja.
A kínálat belépő modellje a 600, amely kétmotoros rendszert kapott, 603 lóerővel és 710 Nm nyomatékkal, ami 0-100 km/h-ra 4,5 másodperces sprintet tesz lehetővé. A gyakorlatban a legtöbb vásárlónak valószínűleg nem lesz szüksége többre; a gyorsulás lineárisan és erőteljesen történik, a teljesítmény hatására az Eletre enyhén hátraül a hátsó kerekekre, ahogy a sofőr teljes erőt kér.
