Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, július 12
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    260%-os drágulás Magyarországon

    BY admin2025.07.10.

    Friss adatai ismét rávilágítottak egy régóta tartó tendenciára: mindennek az ára tovább emelkedik Európában és különösen Magyarországon. Mivel most megjöttem a számadatok, pontos rávilágítást látunk mindenre! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    —>> KÖVETKEZŐ OLDAL

    Ez is érdekelhet:

    A Mitsubishi neve korábban összefonódott a strapabíró, versenyképes autókkal, különösen a rali világában szerzett hírnevet. A márka legendás múltját olyan modellek fémjelzik, amelyek a világ legzordabb körülményeit is könnyedén leküzdötték, és gyakran kerültek ki győztesen a legkeményebb versenyhelyzetekből. Azonban az Eclipse Cross esetében úgy tűnik, mintha a dolgok kissé megváltoztak volna. Ezzel az autóval a Mitsubishi inkább egy új irányt képvisel, egy olyan járművet kínálva, amely nem feltétlenül a sportos vezetési élményre vagy a végletekig finom hangolásra helyezi a hangsúlyt, hanem inkább a mindennapi használatra és a kényelemre próbál koncentrálni – több-kevesebb sikerrel.

    Kezdjük azzal, ami elsőre kellemes meglepetést okozhat: az autó rugózása, főleg akkor, amikor egyenletes tempóval, országúton vagy autópályán haladunk. Ilyenkor a motor meglepően csendes, a hangja szinte teljesen eltűnik a háttérben, ami egy nyugodt, kényelmes utazási élményt biztosít. A felfüggesztés ilyenkor szintén kellemes, lágyan reagál az útegyenetlenségekre, és összességében kulturáltnak mondható a futómű működése, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy ez egy magas építésű crossover, amely kategóriájában nem tartozik a prémium szegmensbe, tehát az ár-érték arány szempontjából ez egy pozitívum.

    Azonban, amint lassabban haladunk, vagy rosszabb minőségű útra tévedünk, máris előjönnek a hibák. A futómű ilyenkor nehezebben birkózik meg a kisebb-nagyobb úthibákkal, zökkenőkkel, bukkanókkal, és az utasok jobban megérzik az útfelület egyenetlenségeit. Ez arra utal, hogy az úgynevezett „másodlagos rugózási komfort” – tehát a kisebb, hirtelen úthibákra adott reakció – nem elég kifinomult. Ezen a téren az Eclipse Cross jelentős lemaradásban van az osztály legjobbjaihoz képest, vagyis azokhoz a konkurens crossover modellekhez viszonyítva, amelyek jobban képesek elsimítani az út apróbb hibáit. Elképzelhető, hogy az összkerékhajtású változat jobban teljesítene az ilyen körülmények között, különösen ha egyenetlen, dombos, kanyargós útszakaszon próbáljuk meg őt vezetni, de a tesztelési tapasztalatok azt mutatják, hogy még a négykerék-meghajtású verziók is megtartják azt a kissé darabos, merev karaktert, amely a lengéscsillapításukból fakad. Talán kisebb kerekek – például a tesztelt 18 colos helyett egy 16 vagy 17 colos – javíthatnának ezen a helyzeten, ám ebben az esetben az autó vizuálisan kevésbé tűnne arányosnak, vagyis „alulkerekesnek” nézne ki.

    Previous Post

    Önkezével vetett véget! David Hasselhoff megható búcsúja!

    Next Post

    Az első igazi tornádó tarolt Magyarországon!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    MOST ÉRKEZETT! Irányíthatatlanná vált a busz!

    S

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum