5 év után derült ki az igazság Bogdán Lászlóról!

2020 július 14-én tragikus hirtelenséggel elhunyt Bogdán László, akit méltán neveztek a Cserdi-csoda alakítójának. A fiatal politikus, akinek példátlan sikerű közösségépítése, agrárprogramja és bűnmegelőzési gondolkodása az országban és külföldön is figyelmet kapott—önkezével vetett véget életének. Öt év után bontakozott ki az igazság teljes képe.
MUTATJUK, MIÉRT KELLETT ENNYIT VÁRNI A TELJES IGAZSÁGRA! NEM ÖNKEZŰSÉG VOLT?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai Ioniq 5 N-t joggal tekinthetjük az első olyan elektromos járműnek, amely valóban a vezetők autója. Bár nyilvánvaló elektromos riválisai közé tartozik a Ford Mustang Mach-E GT és a Tesla Model 3 Performance, az Ioniq 5 N-nek sokkal inkább olyan hagyományos hajtású versenytársakkal kellene összemérnie erejét, mint például a zseniális BMW M3 Competition.
A jármű elektromos hajtáslánca és szoftvere mellett a futómű is jelentős átalakításon ment keresztül, így az N-transzformáció sokkal többről szól, mint csupán egy agresszív karosszéria-készlet és egy sor figyelemfelkeltő, 21 hüvelykes, kovácsolt alumínium keréktárcsa. Éppen ezért neveztük a Hyundai Ioniq 5 N-t a 2024-es Év Teljesítményautójának, és továbbra is nagy elismerésben részesül a 2025-ös Év Autója díjainkon. Mivel a Hyundai Ioniq 5 N a márka csúcsmodellje, nem éppen olcsó, körülbelül 65 000 font körüli áron kezdődik. Ez mintegy 10 000 fonttal több, mint a hagyományos Ioniq 5 legdrágább változata, de érvelhetünk amellett, hogy a teljesítménybeli fejlesztések és az extra vizuális agresszió, amit a Hyundai N teljesítményosztálya ad, bőven megéri a különbözetet.
Az Ioniq 5 N-hez csak egyféle karosszéria típus létezik, amely ötajtós hatchback formátumot ölt, de méretei alapján hosszabb és szélesebb, mint a Hyundai Tucson SUV. Emiatt inkább keresztoverszerűnek tekinthetjük, különösen az N teljesítményfrissítésekkel, amelyek még inkább megerősítik ezt a jelleget.
Leave a Comment