8 háztartási eszköz amit TILOS hosszabbítóra kötni!

Ideális esetben minden háztartási eszközt külön konnektorba kellene csatlakoztatni, különösen a nagy energiaigényű készülékeket. A valóságban azonban ez nem mindig megvalósítható! MUTATJUK A FONTOS RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az ix35 egyértelműen olyan vásárlóknak készült, akiknek fontos az autó megjelenése és stílusa, függetlenül attól, hogy melyik korosztályhoz vagy társadalmi csoporthoz tartoznak. Ez a modell különösen fontos mérföldkő a Hyundai történetében, hiszen ez volt az első olyan autójuk, amely a vállalat új, úgynevezett „fluidikus” formatervezési nyelvét alkalmazta. A formai megújulás legszembetűnőbb eleme az autó határozott, szögletes hűtőrácsa, amely nemcsak karakteres, de remekül illik a jármű egész megjelenéséhez, modern és dinamikus benyomást keltve.
Az ix35 egész megjelenésére jellemző egyfajta sportos attitűd: az oldalablakok felfelé szűkülő formája, valamint a tetővonal finoman ívelt lejtése egyfajta kupészerű sziluettet hoz létre, amely merőben új vizuális világot képvisel a korábbi Hyundai modellekhez képest. Az élesen megrajzolt fényszórók, valamint a motorháztető domborításai és vonalai tovább fokozzák az autó sportos, enyhén agresszív karakterét. Ez a formai bátorság jelentős előrelépés a márkára korábban jellemző visszafogott, már-már unalmas dizájnnal szemben. Az ix35 egyértelműen szakít a múlt árnyékával, és határozottan túlszárnyalja elődjét, a gyakran felejthetőnek tartott Tucson modellt.
Méretét tekintve az ix35 nagyjából egy átlagos családi ferdehátú autó hosszával vetekszik, de a Hyundai kiemeli, hogy még ennél is kompaktabb benyomást kelt, hiszen rövidebb, mint több C-szegmensbeli versenytársa. Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy még így is hosszabb, mint például a Nissan Qashqai, és közel 4,5 méteres hosszúságával semmiképp sem nevezhető kisméretű autónak.
A technikai alapokat tekintve az ix35 egy korszerű padlólemezt használ, amely két különálló, könnyűszerkezetes segédalvázból épül fel. Az első futóműnél MacPherson rugóstagos megoldást alkalmaztak, míg hátul több lengőkaros felfüggesztés dolgozik, ami kiváló menetkomfortot és stabilitást biztosít. Az autó felfüggesztésébe kétfázisú lengéscsillapítókat építettek be, amelyek automatikusan képesek alkalmazkodni az útburkolat minőségéhez és a haladási sebességhez, így biztosítva a megfelelő menetkomfortot minden körülmények között.
Leave a Comment