Kómába esett Szandi HATALMAS A DRÁMA!

Súlyos baleset érte Szandit, ami megváltoztatott: Kómába esett. Az esetről egy megosztott Instagram-posztból lehet tudni, amelyet a Tények is kiszúrt. EZ TÖRTÉNT PONTOSAN, ITT VANNAK A RÉSZLETEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A fő probléma azzal kapcsolatban, ahogyan a Dacia Spring közlekedik, nem maga az autó, hanem azok a gumiabroncsok, amelyeket a Dacia felszerelt rá gyárilag. Amikor teszteltük a Springet, Linglong márkájú gumik voltak rajta, amelyek sajnos nagyon kevés tapadással rendelkeznek – még egy olyan autónál is, ahol az erő és a teljesítmény nem igazán szerepel az elsődleges szempontok között. Egyszerűen fogalmazva, ez azt jelenti, hogy ha egy kicsit is túlságosan lelkesen nyomjuk le a gázpedált, amely már önmagában is elég hirtelen reagál, akkor sokkal könnyebben el tudnak kezdeni kipörögni az első kerekek, mint ahogy azt az ember elsőre gondolná – még száraz útfelületen is. Ezek a gumik ráadásul nem segítenek abban sem, hogy az autó – amely eleve nem bővelkedik visszajelzésekben a kormányzáson keresztül – jobban kapcsolódjon az úthoz, így még távolabbinak, „elidegenedettebbnek” tűnik a vezetési élmény.
Ettől függetlenül van benne valamennyi móka és élvezet, főleg ha egy kanyargós úton próbáljuk megőrizni a lendületet. Az oldaldőlés viszonylag jelentős, ami egyébként nem feltétlenül rossz dolog, mert így az ember egész jól ki tudja érezni, mikor érkezik el azoknak a Linglong gumiknak az – egyébként elég alacsony – tapadáshatára. És amikor ez megtörténik, akkor a Dacia viselkedése sem válik veszélyessé vagy kiszámíthatatlanná, mivel a menetstabilizáló rendszer viszonylag keményen lép közbe, és kordában tartja az autót, amint az instabilitás első jelei mutatkoznak. Az elektromos autók többsége nagyon nehéz, mivel hatalmas akkumulátorokat használnak, de a Spring esetében ez egészen másképp van. A Dacia Springben ugyanis csak 26,8 kWh a hasznos akkumulátorkapacitás, ami alig haladja meg néhány plug-in hibrid autó akkumulátorának méretét. Ez a viszonylag kompakt méretű akkumulátor pedig egy ilyen kis autóban azt eredményezi, hogy a jármű össztömege alacsony marad – nagyjából annyi, mint egy hagyományos kisvárosi benzines autóé. A hivatalos adat szerint az autó mindössze 984 kilogrammot nyom. És ahogyan az lenni szokott a könnyű autóknál, ez az alacsony tömeg nagyon pozitív hatással van a fogyasztásra, vagyis az energiahatékonyságra.
Leave a Comment