Örökre elbúcsúzott Keresztes Ildikó

Szokatlan hallgatásba burkolózott az énekesnő: közösségi oldalán sem bejegyzés, sem komment, csak egy fénykép jelent meg – egy gyertya, melynek lángja némán pislákol a fekete háttér előtt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ugyanakkor ez a feszes rugózás, párosulva azzal, hogy a gázpedál nagyon érzékenyen reagál minden mozdulatra, azt eredményezi, hogy az első kerekek túl könnyen kipörögnek. Ez akkor is igaz, ha az út teljesen száraz – tehát nem kell hozzá eső vagy sár. És ami még érdekesebb: ez már az alapértelmezett „Comfort”, vagyis kényelmes vezetési módban is így van. Ha a vezető átvált „Sport” módba, akkor a kerekek kipörgése szinte nevetséges méreteket ölt – mintha az autó egyszerűen ne tudná kezelni azt a nyomatékot, amit a motor lead.
Ellenben ha a vezető az „Eco” módot választja, akkor a gázpedál reakciói érezhetően szelídebbé válnak, vagyis nem indul meg olyan hirtelen az autó. Így sokkal könnyebb finoman adagolni a gyorsítást, és az egész autó vezetése sokkal kiszámíthatóbbá, kellemesebbé válik. Ebben az üzemmódban már sokkal inkább érezhető az irányíthatóság és az egyenletes haladás, amire a városi forgalomban és a hétköznapi használat során igazán szükség van.
Ezzel szemben, amikor ugyanezt az autót kanyargós, vidéki B-útvonalakon vezettük – ahol az Abarth igazán otthon érzi magát, hiszen ezek az utak adják meg azt a dinamikus, élvezetes vezetési élményt, amit a márka képvisel –, meglepően jó hatékonyságot tapasztaltunk. Az ilyen típusú útvonalakon a rendszer jobban gazdálkodik az akkumulátor energiájával, mint azt elsőre gondolnánk, ami pozitív meglepetés volt, különösen annak fényében, hogy ezeken az utakon szívesen vezetné az ember ezt a modellt.
Leave a Comment