Bochkor Gábor örökre megszabadult Tóth Gabitól

Tóth Gabi erősen megosztja az embereket: vannak, akik szinte mindent elolvasnak róla az interneten, követik az Instagramon és a Facebookon, míg mások már inkább elfordulnak tőle, mert túl soknak érzik a róla szóló híreket. A Retro Rádió egyik korábbi adásában szintén szóba került, és ekkor Bochkor Gábor egy váratlan dologra hívta fel a hallgatók figyelmét:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legújabb Nissan Micra erőteljesen épít a Renault 5-ös alapjaira, így annak előnyeit és hátrányait is nagyrészt örökli – de ez egyáltalán nem baj, hiszen az R5 egy közkedvelt modell, és ennek megfelelően a Micra is hasonló elismerésre tarthat számot. A stílusos belső tér, a bájos külső dizájn, a korrekt energiahatékonyság és a kiegyensúlyozott, élvezetes vezethetőség kombinációja révén ez a generáció a Micra eddigi legjobb változata. Bár a francia testvérmodell eredetiségét talán nem éri el, mégis elég egyedi tervezési jegyeket hordoz ahhoz, hogy saját karaktere legyen.
Az új Micra egy teljesen elektromos hajtású kisautó, amely a Renault-val közösen fejlesztve készült. Kompakt méretei és egyenes arányai ideálissá teszik a városi közlekedéshez, miközben belül modern technológiákat kínál és külsőre is feltűnő jelenség. Csak ötajtós kivitelben érhető el, kétféle akkumulátorváltozattal és három felszereltségi szinttel. Az alap, 40 kWh-s verzió ára nagyjából 21 500 fontnál indul, míg a nagyobb, 52 kWh-s akkumulátorral felszerelt csúcsmodell ára 28 500 font alatt marad.
Bár a Micra külső jegyeiben és arányaiban sok hasonlóságot mutat a Renault 5-tel, a két autó dizájnja jól elkülönül egymástól, különösen az eltérő karosszériaelemeknek és világítási megoldásoknak köszönhetően. A Nissan londoni formatervező stúdiójában megalkotott Micra karakteres vonalakkal, kerek LED-es nappali menetfényekkel és egyedi karosszériadizájnnal igyekszik kitűnni, amit a „gelato-kanál” formájú oldalvonal is erősít. A hátsó rész különösen megkülönbözteti a Micrát a Renault-tól, többek közt a mélyen elhelyezett hátsó szélvédővel és kör alakú hátsó lámpákkal.
Leave a Comment