Az előrejelzések alapján a 2025/2026-os tél több okból is figyelemre méltó lehet: a világ óceánjain tapasztalható jelenségek, a légköri áramlási minták, és bizonyos telelési klímaindikátorok együttese arra utal, hogy hidegebb periódusok is előfordulhatnak. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
Ez is érdekelhet:
A károsanyag-kibocsátási értékek sem különösebben meggyőzőek. A kézi váltós változat 161 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként, míg az automata 175 grammot, ami mindkettő elég magas értéknek számít manapság. Ennek következtében a regisztrációs adó is elég borsos: a kézi váltós változat esetén 680 fontot kell fizetni az első forgalomba helyezéskor, míg az automata esetében ez az összeg eléri az 1 095 fontot is, ami elég jelentős különbség. Összehasonlításként: egy hasonló méretű Dacia Duster, amely a TCe 130 jelzésű benzines motorral van felszerelve, több mint 50 mérföldes fogyasztást tud produkálni gallononként, ami sokkal kedvezőbb, ráadásul jóval alacsonyabb adókategóriába is esik, tehát összességében pénzügyileg is előnyösebb választás lehet.
Azt még korai lenne egyértelműen megmondani, hogy a KGM név bevezetése milyen hatással volt a Tivoli értékcsökkenésére, azonban az előző SsangYong modellek esetében az tapasztalható volt, hogy három év és körülbelül 60 000 mérföld futás után az autók értéküknek átlagosan több mint 49 százalékát elveszítették, vagyis közel a felét. Ez jelentős értékvesztést jelent, ami hosszú távon nem elhanyagolható tényező, ha valaki eladásban is gondolkodik.
Leave a Comment