Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Hivatalos! Ezt csinálná Magyar Péter a nyugdíjjal!

Posted on 2025.09.23.

Így alakítaná át a rendszert a Tisza Párt! Magyar Péter kedden ismertette a Tisza Párt programjának nyugdíjasokat érintő elemeit, amelyek között szerepel sávos nyugdíjemelés, a gyógyszerek áfájának eltörlése, nyugdíjas SZÉP-kártya bevezetése, valamint új idősotthonok létrehozása. A tervek szerint a változtatások 2026-ban valósulhatnak meg, amennyiben kormányra kerülnek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ami az akkumulátorokat illeti, kétféle méret közül lehet választani: az egyik 58,3 kWh kapacitású, a másik pedig 81,4 kWh-s, ami már kifejezetten nagynak számít ebben az osztályban. Ehhez képest kevés vetélytárs kínál hasonlóan nagy csomagot, a Volkswagen-csoport modelljei közé tartoznak ezek közé. Az elektromotor mindkét változatban ugyanaz, 201 lóerő (azaz körülbelül 150 kW) teljesítményt nyújt, ami dinamikus vezetési élményt ígér.

Külsőre a Kia EV3 jól felismerhetően a nagytestvér EV9 formavilágát követi: szögletes, markáns kialakítású karosszériájával, valamint a függőleges elrendezésű első fényszórókkal. Magassága 1570 milliméter, ami jelentősen meghaladja például a Cupra Born vagy a Renault Megane E-Tech hasonló értékeit. Mindezek ellenére az autó légellenállási együtthatója mindössze 0,26, ami kifejezetten jó érték – főleg egy ilyen méretű, magasabb jármű esetében. Ez előnyt jelent a hatótáv szempontjából is.

A megjelenés terén két változat közül lehet választani: az „Air” és a „GT-Line” csomagok eltérő karaktert adnak az autónak. Az „Air” változat inkább letisztult, visszafogott stílust képvisel, míg a „GT-Line” sportosabb megjelenésű, határozottabb vonalvezetésű és feltűnőbb részletekkel ellátott – például sportosabb lökhárítókkal és díszítésekkel.

Az EV3 belső tere – akárcsak a külseje – erősen követi a nagytestvér, az EV9 formavilágát és kialakítását. Első pillantásra szinte ugyanaz a dizájn fogad bennünket, csak kisebb méretben. A műszerfal központi eleme egy nagy, enyhén ívelt kijelző, amely egyszerre szolgál műszeregységként és multimédiás képernyőként is. Ez a megoldás ma már rengeteg modern autóban megtalálható, és nem véletlenül: látványos, praktikus, és jól átlátható. A kijelző két fő része között található egy kisebb, külön szekció, amely kifejezetten a klímavezérlésre lett kialakítva – így a hőmérséklet-szabályzás mindig könnyen és gyorsan elérhető.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme