Az elmúlt években egyre hangsúlyosabban került előtérbe a vízkészletek védelme és a fenntartható gazdálkodás kérdése Magyarországon. A kormány legújabb rendelettervezete szigorúbb keretet ad a kutak létesítésének és üzemeltetésének, különösen a mezőgazdasági célú vízhasználat esetében.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kanyarban a Hyundai i20 tisztességes teljesítményt nyújt: jó a tapadása, a karosszéria dőlése pedig minimális, ami határozott stabilitást eredményez. A sportos megjelenést erősítő, alacsony profilú abroncsok hozzájárulnak a feszesebb úttartáshoz, de ha a vezető túllépi az autó határait, akkor az i20 inkább alulkormányzottá válik, vagyis a kocsi az orrával kezd kifelé sodródni a kanyarból. Ez viszonylag biztonságos viselkedés, különösen nagyobb tempónál, ugyanakkor kevés élvezetet nyújt a vezetés szerelmeseinek. A kormányzás visszajelzései is elég haloványak, így az autó nem igazán von be a vezetési élménybe.
A sportosabb abroncsoknak viszont negatív hatása is van: a rugózási komfort csökken. Míg például egy Opel Corsa ügyesen kisimítja az úthibákat és a kisebb kátyúkat, addig az i20 Coupé gyakran nyugtalannak, idegesnek tűnik, különösen a hídillesztéseken, tereléseken vagy hullámos aszfalton. Emellett a Hyundai motorja nem olyan finoman jár, mint például a Vauxhall (Opel) által kínált 1.0T egység. Nem lehet azt mondani, hogy kényelmetlen lenne, de a feszes futómű és a hangosabb hajtáslánc miatt egy hosszabb autópályás utazás már nem lenne túl csábító.
Városban viszont sokkal jobban érzi magát az i20. A kis fordulókör nagyban megkönnyíti a parkolást és a manőverezést szűk helyeken. Az alapfelszereltség részeként járó tolatóradar is hozzájárul a magabiztosabb manőverezéshez, különösen tolatáskor vagy zsúfolt parkolókban.
