Ezért imádják az emberek! Milliókat szór szét Bochkor Gábor! Bochkor Gáborról és a műsorban tett kijelentéseiről is rendszeresen beszámol. Még egy korábbi adásban a rádiósban kicsit felment a pumpa a Retro Rádió élő adásában, és olyat mondott, amiben nem volt köszönet. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A futómű elöl független felfüggesztést, hátul pedig merevtengelyes megoldást alkalmaz, amely egy kellemesen puha rugózást eredményez a jó minőségű útfelületeken. Azonban hullámos vagy rosszabb minőségű úton haladva a jármű hajlamos ringatózni és fel-le bólogatni, míg nagyobb úthibákon akár durva rázkódást is tapasztalhatunk.
Kanyarban sem mutatja a legfegyelmezettebb oldalát: a Rexton CS meglehetősen erősen dől a karosszériája, a könnyű és pontatlan kormányzás pedig nem igazán sugallja a precíz irányíthatóság érzetét. Ebből következően a vezetési élmény inkább kényelmes és komótos, mintsem sportos vagy agilis.
A pozitívumok közé tartozik a 2,0 literes e-XDi200 dízelmotor, amely megbízhatóan teljesít. A motor 153 lóerős teljesítményt nyújt 4000 fordulat/percnél, míg a 360 Nm-es nyomaték már 1500-as fordulattól rendelkezésre áll és egészen 3000-ig fennmarad. Ez azt jelenti, hogy bár a Rexton CS sosem érződik kifejezetten gyorsnak, a középső fordulatszám-tartományban rugalmas és jól használható, ideális választás vontatáshoz vagy rakomány szállításához. Emellett a motorjárás kulturált, csendes, ami hosszabb utak során is kellemes utazási élményt biztosít.
Az utastér gyakorlatilag megegyezik a személyautó-változatéval, ami azonnal érezhető is a minőségibb kárpitokon, díszítéseken és a komfortfelszereltségen. Bár az anyagminőség nem éri el a prémium szintet, és az elrendezés egy kicsit régimódinak hat, mégis jelentős előrelépés a korábbi Rexton-modellekhez képest. A műszerfal és a kezelőszervek egyszerűek, de logikusak és könnyen kezelhetők.