Szeptember utolsó napján váratlan üzenet jelent meg Gulyás Eszter közösségi oldalán. A híradós sorai sokakat megrendítettek, hiszen úgy fogalmazott: „Elérkezett szeptember utolsó napja, ami egyben egy időre az én utolsó napom is a híradóban.”
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 3008-as crossover-szerű ferdehátúból egy hagyományosabb kompakt SUV-vá alakítása jól működött kereskedelmi szempontból, és fellendítette az autó népszerűségét az Egyesült Királyságban – innen ered a ma is kapható használt példányok káprázatos választéka, akár már 7000 fonttól kezdődő áron.
Valójában olyan meleg volt a fogadtatás, hogy a kereskedőknek eleinte nehézséget okozott a kereslet kielégítése: hétéves élettartama alatt a 3008 a világ egyik legnépszerűbb SUV-jává vált , 1,3 millió darabot értékesítve, és útközben elnyerve az Év Autója díjat. Akkor már nem volt nyomás az újon…
Az autótesztelő és a COTY bírája, Matt Prior a 3008-ast „hosszú ideje a legjobb Peugeot-nak” nevezte, dicsérve a belső teret és a funkcionalitást.
Ezek olyan tulajdonságok, amelyek az izmos kiállással és a futurisztikus i-Cockpittal kombinálva egy használt példányt csábítóbbá tesznek, mint a szigorú riválisok, mint például a Seat Ateca és a Nissan Qashqai.
Érdemes azonban megemlíteni, hogy amikor a 3008-ast 2017-ben kimerítő közúti tesztnek vetettük alá, azt tapasztaltuk, hogy a vezetési élményéből hiányzott az a kifinomultság és eleganciám, amit a dizájn sugall.
A 118 lóerős 1,6 literes dízelmotor kissé kezdetleges volt, és bár viszonylag simán működött, az utastérben hangos és kopogó volt.