Az ország egyik legismertebb énekesnőjéről, Tóth Veráról szomorú hírek érkeztek. Sokáig úgy tűnt, hogy sikeresen megküzdött a múlt terheivel, de az életét megkeserítő tünetek árnyékában élte mindennapjait. Egy váratlan, drámai pillanat pedig mindent felülírt: szalagkorlátnak ütközött!
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Ceed kétségtelenül egy könnyed társ, ami pontosan az, amit a legtöbb ember keres egy családi ferdehátúban, de a lelkesebb autósok kellemesen meglepődnek majd a sokoldalú agilitásában. Alváza kifinomultságot, kiegyensúlyozott kontrollt biztosít kanyarvételkor, és jó nyugalmat biztosít durvább aszfalton.
Ésszerű módon a Kia 16-18 hüvelyk átmérőjű könnyűfém keréktárcsákkal szerelte fel az autót, ami azt jelenti, hogy az abroncsok oldalfala kellően elnyeli az egyenetlenségeket, még a Ceed GT 5 mm-rel ültetett és merevebb sportfutóművel szerelt GT-Line modelleknél is.
A nagyobb sebességek miatt vannak olyan pillanatok, amikor a hajlékonyság múlandóvá válik, ami kissé bizonytalanabbá teszi a vezetést, de a gyorsabb, rázósabb kanyarokban a többlengőkaros hátsó felfüggesztés biztosítja, hogy a hátsó kerekek hűen kövessék az elsők által kijelölt irányt, ahol egy torziós gerendás Ford Focus ugrálását és tapadását nyugtalanítóan éreznénk.
A kormányzásból hiányzik némi visszajelzés, de elég masszív és pontosnak érződik, fokozatosan növelve a súlypontokat, bár hiányzik belőle a Focus egyensúlya és intuitív tapadásérzete. Négy felszereltségi szint közül lehet választani, a Kiára jellemző számok és sportosabb hangzású változatok keverékében. A belépő szintű Ceed modellek 2-es jelzéssel rendelkeznek, és valamivel több mint 23 000 fontba kerülnek, ezt követi a vizuálisan agresszívabb GT-Line, valamivel 26 000 font alatt.
Következőként a 3-as felszereltségi szint következik, amely 500 fonttal drágább, és a 2-eshez hasonlóan hagyományosabb kinézetű, míg a GT-Line S vezeti a kínálatot karosszériakitttel és 18 colos könnyűfém keréktárcsákkal, mindezt valamivel több mint 31 000 fontért.
A GT-Line és 3 változatokhoz hatfokozatú manuális és hétfokozatú DCT automata sebességváltó közül lehet választani, míg a 2-es csak manuális, a GT-Line S pedig kizárólag duplakuplungos sebességváltóval érhető el.
A fent említett hibridizáció hiánya miatt a Ceed CO2-kibocsátása általában elég alacsony ahhoz, hogy a magánvásárlók elégedettek legyenek vele, de a céges autóvásárlók számára nem vonzó.
A manuális váltóval szerelt változatok 2-es specifikációval 128 g/km CO2-kibocsátást produkálnak, ami a 17 colos kerekeknek köszönhetően a GT-Line és 3-as kivitelben 131 g/km-re emelkedik. A DCT automata váltóval mérsékelten, 134 g/km-re emelkedik a kibocsátás, de a GT-Line S esetében nagyobb az ugrás, ahol a 18 colos kerekek részben felelősek a 142 g/km-es kibocsátásért.