Mikes Zsüliett produkciója a Megasztár színpadán lenyűgözte a zsűrit, Marics Peti döntése miatt mégsem jutott tovább. Vandával párbajozott az énekesnő, és bár Zsüliett hangszíne mindenkit elvarázsolt, a mester Vandát érezte erősebbnek, így Zsülinek távoznia kellett a versenyből. Ekkor kezdődött a baj! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár a Renaultsport Clio 200 még mindig élesebb és pontosabb vezethetőséget kínál, és a Vauxhall Corsa VXR is erőteljesebb, az Abarth Punto bizonyos szempontból jobban kiegyensúlyozott: egyszerre képes sportos és élhető lenni. A MiTo Cloverleaf-nél egyértelműen szórakoztatóbb vezetni. Aki még többre vágyik, az választhatja az Esseesse kitet, amely a teljesítményt 180 lóerőre növeli, valamint nagyobb fékeket és feszesebb felfüggesztést is tartalmaz. Ebben a formájában az Abarth Punto már egy igazi pályaautó-jellegű élményt nyújt, de még így is meglepően kellemes marad hétköznapi tempóban.
Az egyik legnagyobb előnye azonban az ár. Az alapváltozat körülbelül 2 000 fonttal olcsóbb, mint a Renaultsport Clio vagy a Corsa VXR, így azok számára, akik sportos kisautóra vágynak, de szűkebb költségvetéssel rendelkeznek, az Abarth Punto vonzó alternatíva lehet. Igaz, ha az Esseesse kiegészítőt is kérjük, az már kiegyenlíti az árelőnyt, de még így is jó ár-érték arányú ajánlat marad. Ráadásul a teljesítményhez képest kifejezetten takarékos: a gyárilag beépített start-stop rendszerrel együtt 4,9 liter/100 km (47,1 mpg) fogyasztást ígér, CO₂-kibocsátása pedig 142 g/km. Ez jobb, mint amit a Clio vagy a Corsa VXR tud, előbbi 190, utóbbi 172 grammot bocsát ki kilométerenként, és több üzemanyagot is fogyasztanak.