A rendőrség idén külön figyelmeztette a lakosságot: A hatóságok szerint ilyenkor megnő a lopások, zaklatások és balesetek száma. A tolvajok és rosszakarók a meghitt gyertyafényes órákban csapnak le leggyakrabban, amikor a sírkertek már félhomályba borulnak.
Sokan mégis megvárják az estét, hogy lássák a gyertyák fényét – ám ez komoly biztonsági kockázatnak számít. Így már TILOS a temetőt látogatni!
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Igaz, lehetsz mindkettő, és akkor is győztesen kerülhetsz ki, de a többiek számára, akiket múltbeli botlásaid kísértenek, egy használt, második generációs Auris biztonságos menedéknek tűnik.
2013-ban mutatták be ötajtós ferdehátú és Touring Sports kombi változatban. A Toyota azt nyilatkozta, hogy a Volkswagen Golf Mk6 volt a mércéjük az új modellek tervezésekor. Kétségtelenül ugyanolyan tartósnak bizonyulnak, de egyébként a régi Golf szinte mindenben felülmúlja őket, talán az Auris hibrid technológiája terén.
A 134 lóerős 1,8 literes VVT-h motor a gyártó szerint 70 mpg-t fogyaszt, bár várhatóan közelebb lesz az 50 mpg-hez, és valamivel több mint egy mérföldet tud megtenni pusztán akkumulátorról.
Ez egy technikai csoda, amelyhez egy okos automata sebességváltó párosul, amely lehetővé teszi a rendszer számára az energiaforrások közötti váltást, vagy akár kombinálását is, és biztosítja, hogy a motor a leghatékonyabb fordulatszámon járjon. Az eredmény egy csendes, sima és pihentető vezetés, bár hiányzik belőle a lendület.
A VVT-h kétségtelenül népszerű választás volt, olyannyira, hogy ma a ferdehátúak közel kétharmada, és a Touring Sportok szinte mindegyike ebből a verzióból áll.
A fennmaradó motorok között néhány benzinmotor is található, amelyek közül könnyen a legjobb a sima és erőteljes, 114 lóerős 1.2T, amelyet 2015-ben mutattak be. A két dízel, egy 89 lóerős 1.4 D-4D és egy 109 lóerős 1.6D, kevésbé lenyűgözőek: lomhák és dübörgősek. Euro 6-os kivitelben különösen vékonyak a talajon is.