Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Száműzték Miló Vikit a Házasság első látásából!

Posted on 2025.10.18.

A Házasság első látásra idei évada eddig is bővelkedett botrányokban, de most minden eddiginél nagyobb vihart kavart Miló Viki szereplése! A korábbi világbajnok bokszolónő már az első adásokban felkavarta az állóvizet: erős, határozott és szókimondó stílusa eleinte sokakat lenyűgözött, ám a varázs gyorsan elmúlt. A kommentmezők lángra kaptak, a fórumokon pedig egymást érték a kirohanások: a nézők szerint Viki rideg, távolságtartó és „túl sokat akar irányítani” a kapcsolatban. A közösségi média percek alatt ítéletet mondott – és most először a nézők szava valóban sorsdöntőnek bizonyult.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az autó rugózása kissé rázkódósnak érződhet városban, felerősítve a barázdált aszfalt okozta ütéseket és rezgéseket olyan mértékben, amit kevés tesztelő tartott volna megfelelőnek egy nagy, kényelemorientált SUV esetében.
Ha ez egy megfelelően felszerelt 4×4-es lenne, a strapabíró, mezőgazdasági dinamikus felhangok talán könnyebben megbocsáthatók lennének; jelenlegi állapotában azonban a régi Santa Fe laza, kényelem-központú dinamikus karaktere mintha kissé elveszett volna itt, és kevés értékes dolgot nyertek a forgalomból. A tempó növelése némileg kisimítja a dolgokat. A Hyundai kiegyenlített függőleges karosszéria-kontrollt biztosít nyílt országúti sebességnél, és nagyobb kényelemmel és rugalmassággal kezeli a hullámos felületeket, mint az alacsony sebességű kátyúkat és bukkanókat.

Mégis, nem vezethető nagyobb nyugalommal vagy fürgeséggel, mint az előző Santa Fe, és a jelenlegi hétüléses SUV-ok sorozatához képest továbbra is egy olyan autó, amely jelentős önsúlyának minden kilogrammját érződik, ha sietve haladunk vele.
A karosszériakarok uralma lágyabb, mint az SUV-kategória átlaga, és bár a Santa Fe stabilitása sosem kérdőjelezhető meg, és az elektronika jól szabályozza, a felfüggesztés meglepően kevés tapadással vagy nyugalommal rendelkezik, amikor egy kanyar közepén egy bukkanóval találkozunk, vagy ha nagy oldalirányú terhelés alatt kell kibillenteni az autó egyensúlyát az irányváltáshoz. A Santa Fe nem az egyetlen a hétüléses SUV-ok között, amelyik nem tudja elrejteni jelentős súlyát a Millbrook kihívást jelentő Hill Route számos kanyarja, lejtője és emelkedője között – mégis küzd itt. A gyorsabb irányváltások különösen ügyesen érzékeltetik a Hyundai tömegét, bár az autó menetstabilizáló rendszere és felfüggesztése együttesen megakadályozza a túlzott dőlést.
A HTRAC összkerékhajtású rendszer azon képessége, hogy a motor nyomatékának 50%-át hátrafelé irányítja, segít némileg tompítani az alulkormányzottság hatását, de nehéz volt észrevenni, hogy ekkora nyomatékvektor-elosztás milyen hatással van az autó kezelhetőségére vagy reakcióira.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme