Szeszélyes novemberi hét elé nézünk A hét első munkanapja szeszélyes időjárást hoz, de mi a helyzet a hét többi napján. A nyugati, északnyugati szél napközben megélénkül, időnként meg is erősödik, így egy vastagabb pulóver vagy kabát mindenképp kelleni fog, ha útnak indulunk. A délutáni órákban már 16–17 fok körül tetőzik a hőmérséklet. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Jelenleg a Sedici csak egyetlen motorváltozattal, egy 1,6 literes benzines erőforrással érhető el, amelyet rendesen fel kell pörgetni ahhoz, hogy igazán jól teljesítsen. Ez azonban nem mindig élvezetes, mivel a motor 2500-as fordulat fölött már nyers és kissé érdes hangon jár, ráadásul nem is reagál túl fürgén a gázpedálra. Autópálya-tempónál a motor monoton zúgása folyamatosan betölti az utasteret, és idővel zavaróvá, fárasztóvá válik.
A vezetési élmény szerencsére jobb, ha az autó menetdinamikáját nézzük. Magas építéséhez képest a Sedici meglepően jól viselkedik az úton: stabil, kiszámítható, és a futómű keménysége ellenére sem kényelmetlen. A kanyarokban jó a tapadás, a karosszéria pedig csak minimálisan dől meg, így az autó összességében magabiztos érzetet kelt. A Sedici egyik legérdekesebb tulajdonsága a kapcsolható összkerékhajtási rendszer, amely három üzemmódot kínál: 2WD, Lock és Auto. A 2WD kizárólag az első kerekeket hajtja, a Lock mód a nyomatékot fele-fele arányban osztja el az első és hátsó tengely között, míg az Auto automatikusan szabályozza az erőelosztást a tapadás és a terepviszonyok függvényében.
