Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Megjött a lista! Minden kiderült!

Posted on 2025.11.06.

Magyar Péter hétfőn azt közölte, hogy ada/okat lo/tak a pártja alkalmazásából, és azt állította, hogy az informatikai rendszereiket hónapok óta tám/dják. Úgy fogalmazott: „Olyan nemz/tközi há/ózat/kkal állnak szemben, amik érdekeltek az Orbán-kormány hat/l/mban tartásában”. Szerinte a tá/adá/t azért követték el, hogy leál/íts/k a Tisza jelöltállítási folyamatát. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Hybrid 145 egy 1,2 literes, háromhengeres, turbós benzines motorra épül, amelyet egy 28 lóerős elektromotor támogat. A rendszerhez hatfokozatú, duplakuplungos automata váltó kapcsolódik. Bár papíron ez a leglassabb a 0–100 km/órás sprintet tekintve, a valóságban egyáltalán nem érezni gyengének. A váltó működése sima és intelligens, ritkán hozza kellemetlen helyzetbe a motort, és a kis elektromos egység is segít az alacsony sebességű haladásban, például városi forgalomban vagy araszoláskor. A DS által ígért „50 százaléknyi tisztán elektromos városi közlekedés” arányát ugyan nem sikerült elérni a teszt során, de az elektromos rásegítés jelentősen javítja a vezetési élményt és a takarékosságot. A Hybrid 145 tehát nem különbözik lényegesen attól a hajtáslánctól, amit a Stellantis más modelljeiben – például a Peugeot 308-ban vagy az Opel Astrában – már ismerhetünk.

A plug-in hibrid (PHEV) papíron hasonló gyorsulást kínál, mint az elektromos változat, de a vezetési élmény mégis egészen más. Az új verzióban a 1,6 literes, négyhengeres turbómotor dolgozik, amelyet most egy 14,6 kWh-s akkumulátor egészít ki (a korábbi 12,4 kWh-s helyett). Ennek köszönhetően nőtt az elektromos hatótáv, de a rendszer összességében nem olyan kifinomult, mint várnánk. A benzines motor terhelés alatt meglehetősen hangos, a váltó pedig hajlamos a tétova, kissé darabos kapcsolásokra. Bár a DS felszerelte a modellt kormány mögötti váltófülekkel, ezek lassan reagálnak, és gyakran nem hajtják végre az utasításokat – ami a prémium jelleghez mérten kissé csalódást kelt.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme