Mióta a Republic legendás frontembere, Cipő örökre távozott, a zenekar és rajongói szíve mélyén tátongó űr sosem telt be. A fájdalom, amit akkor átélt az ország, máig érezhető minden dalukban, minden fellépésükben. Most újabb, a csapat gerincét adó személyt veszítettek el.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ez nem azt jelenti, hogy a Camry rossz vezetni – a futóműve, a motor és a villanymotor nagyon jól működik együtt, és megkönnyíti a pihentető haladást. A villanymotor nyomatékkitöltő képessége azt jelenti, hogy nem kell túl erősen pörgetni a motort – de ha sietned kell valahova, a finomítás a fordulatszám emelkedésével csökken. Ez egy ütős egység a mindennapi vezetéshez.
Az autó kormányzása más tekintetben pontos, ha nem is különösebben megnyerő vagy kommunikatív, míg a viszonylag kifinomult felfüggesztés (elöl MacPherson rugóstag, hátul pedig dupla lengőkaros) kiszámítható kezelhetőséget biztosít. A felfüggesztést nagyon rugalmasra hangolták, hogy a brit utak legrosszabb útfelületével is megbirkózzon. A karosszériakar-kontroll lágyabb, de a Camry csak akkor kezd dagadni, ha a határai felé feszegetjük az utat – nem pontosan úgy, ahogyan vezetni tervezték.
Általánosságban elmondható, hogy a teljesítménye megegyezik a hasonló árú középkategóriás, nem hibrid, benzinüzemű riválisokéval, mint például a Vauxhall Insignia Grand Sport 1.6 Turbo 200, de lényegesen jobb, mint a 1.5 TSI 150.
Motorok, 0-60-as gyorsulás és végsebesség
A Camryben csak egyetlen motor-váltó kombináció található: egy 2,5 literes benzin-elektromos hibrid, fokozatmentes sebességváltóval (CVT). A motor 215 lóerőt ad le 5700-as fordulatszámon, 221 Nm nyomatékkal. Normál sebességnél csendes és jól szigetelt marad, de erős gyorsításkor tolakodó lehet; a teljesítmény megfelelő, de lehet, hogy egy kis időre lesz szükséged, hogy megszokd a CVT sebességváltó egyedi érzetét.
