Az országos sajtó jelentős része felkapta a hírt, ami szerint nagy változás jön a nyugdíjszabályokban 2026-tól, mert nem marad érvényben a 65 éves korhatár. Megkérdeztük a nyugdíjszakértőt, hogyan kell ezt értelmezni. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Egyértelmű, hogy a Nissan nem arra törekedett, hogy a Leaf egy nagy teljesítményű vagy kifejezetten sportos, élményautó legyen – és ebből a szempontból maradéktalanul el is érte a célját. Ugyanakkor éppen ez az, ami miatt a Leaf tökéletesen illeszkedik a célközönségéhez: azokhoz az autóvásárlókhoz, akik nyugodt, kényelmes és magabiztosságot sugárzó elektromos autós élményre vágynak, nem pedig adrenalinpumpáló vezetésre.
A 75 kWh-s akkumulátorral szerelt változat teljesítménye a mindennapi közlekedéshez bőven elegendő, de ami igazán kiemelkedő, az a gázpedál reakciója és a hajtáslánc finomhangolása. Az első tengelyre szerelt elektromos motor gyorsulása rendkívül egyenletes, semmi rángatás vagy hirtelen rántás nincs benne. A teljesítmény leadása folyamatos és jól adagolható, még Sport módban sem érezni, hogy az autó túlságosan sietne, vagy kapkodna. Még intenzív gyorsításnál sem hallani csikorgó gumihangot – ez a finom viselkedés a Leaf egyik legnagyobb erénye.
