ByeAlexnél is h/zku/atást végeztek, a zenészt pedig elő/llít/tták. A rendőrség közleménye szerint ő és zenekarának két tagja k/bí/ós/er bi/tok/ásá/al gya/úsít/ató, de sza/adl/bon védekezhetnek. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha valaki ismeri az Alfa Romeo közelmúltbeli belső térrel kapcsolatos erőfeszítéseit, annak a MiTo utastere kifejezetten kellemes meglepetést jelenthet. A felhasznált anyagok minősége és az összeszerelés szilárdsága figyelemre méltó, még ha nem is éri el teljesen a MINI által diktált szintet. A felszereltség viszont gazdagnak mondható: minden változatban alapáras a légkondicionáló és az útitárs-komputer, amelyek jelentősen növelik a mindennapi használhatóságot. A hátsó utasok számára a tér kissé szűkös, és a 270 literes csomagtartó is inkább csak átlagos befogadóképességet kínál. További hátrány, hogy a gyár csak felár ellenében biztosít osztottan dönthető, 60/40 arányú hátsó ülést, így alapesetben csupán egyben dönthető pad áll rendelkezésre, ami csökkenti a variálhatóságot.
Olaszos stílusához hűen a MiTo erős és karakteres motorválasztékkal büszkélkedhet. A benzinesek rajongói egy pörgős, dallamos járású 1.4-es erőforrásból választhatnak, amely három teljesítményszinten érhető el: 95, 120 és 155 lóerővel. A két erősebb verzió turbófeltöltést kapott, és különösen a középső fordulatszám-tartományban nyújt határozott, magabiztos gyorsulást.
