A Megasztár hivatalos oldalára került fel az a drámai videó, melynek tanúsága szerint Curtisnél, azaz Széki Attilánál most tetőztek az elmúlt hetek történései: a mester a szerdai próbán telefonon közölte ítésztársával, Tóth Gabival, hogy ott akarja hagyni a tehetségkutatót. Ezért sem jelent meg a próbán. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A formavilág persze mindig szubjektív, de kevés olyan modell járt hosszú távon szerkesztőségünkben, amely ennyire megosztotta volna a csapatot, mint a Citroën ë-C3. Nem mindenkinek nyerte el a tetszését, volt, aki szerint „nem éppen egy szépségdíjas darab”, más pedig jóindulatúan egy „masszív 6/10-et” adott rá. Nagy dicséret, mondhatni… Én azonban mindezt badarságnak tartom. Személy szerint kifejezetten kedvelem ennek a kis elektromos ferdehátúnak a megjelenését. Lehet, hogy sosem fogják olyan rajongással emlegetni, mint a márka legendás modelljeit — aligha kerül egy lapon az SM-mel vagy az eredeti DS-sel —, de a külső mögött rejlő átgondolt funkcionalitás miatt egyre jobban megszeretem a mindennapokban.
Az új formatervezési irány ugyanis jóval praktikusabb autót eredményezett. A csomagtartó tíz literrel nagyobb, mint a korábbi, csak belső égésű motorral kapható modellé, és ezzel a kategórián belül is értelmezhető előnyt nyújt. Bár a Hyundai Inster csomagterénél húsz literrel tágasabb, a Renault 5-éhez képest huszonhat literrel kisebb, mégis érződik rajta az a fajta mindennapi használhatóság, ami miatt az ember gyorsan meg tud békélni a formavilággal.
