A döntőt megelőző hetekben a 17 éves Ádám Attila körül szinte forrt a levegő. A négy finalista közül vitathatatlanul ő volt az, aki a legnagyobb indulatokat váltotta ki – a zsűriben és a nézőkben egyaránt. A helyzet akkor robbant igazán, amikor Tóth Gabi egy TTok-vi/eóban minden eddiginél élesebben kritizálta Attila előretörését és a köré épülő rajongói gépezetet. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kevés olyan átlagos autó létezik, amelynek végső vonzereje annyira a vásárló hajlamain múlik, mint a C3 Aircrossé. Ennek a kis Citroënnek nagy személyisége van , és ha történetesen kedveled ezt a személyiséget, akkor biztosan sokat fog köszönni az autónak.
Teljesítményben vagy kifinomult kezelhetőségben nem egészen éri el a Seat Arona versenytársát, sőt, bár turbófeltöltős, több tekintetben még a SkyActiv motorral szerelt Mazda CX-3- étól is elmarad .
A Citroën praktikus crossoverének vezetési élménye nem kiemelkedő, de ettől függetlenül szerethető.
Richard Lane
Közúti vizsga szerkesztőhelyettese
A legtöbb tulajdonos számára azonban ennél is fontosabb, hogy az autó rengeteg vizuális bájjal bírjon, valamint a kategória legjobbjaival vetekedve praktikus és sokoldalú.
Ami az érzékelt belső minőséget és az infotainment technológia integrációját illeti – ezek a területek egyre jelentőségteljesebbek –, a C3 Aircrossnak vannak hiányosságai. Mégis, ott is sikeresnek tekinthető, ahol oly sok versenytársa kudarcot vall . A kifinomultság elfogadható, az üzemanyag-fogyasztás versenyképes, így ha a puszta vezetési élmény nem elsődleges, minden ok megvan arra, hogy kipróbáljuk ezt az autót.
