Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Eldőlt a 14. havi nyugdíj sorsa

Posted on 2025.12.08.

Kedden reggel már a parlament folyosóin is érezni lehetett, hogy valami nagy dolog készül. A napirend előtti felszólalások ugyan a megszokott témákkal indultak – költségvetés, 2027-es népszámlálás, emlékévek, hatáskörök, programok –, mégis minden szem egyetlen pontra szegeződött: a 14. havi nyugdíj sorsára.
A háttérben már keringtek a pletykák, miszerint több képviselő is keményen ellenezni készül a tervezetet. A nyugdíjasok pedig országszerte lélegzet-visszafojtva várták: vajon lesz-e jövő februárban pluszpénz, vagy újabb ígéret vész kárba?
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mégis, ez az egyik a két fő panasz közül, amit találtam. A másik, hogy a klímát az érintőképernyőn kell beállítani, ami sosem lehet olyan egyszerű vagy biztonságos, mint egy tekerőgombbal tekergetni – ez a panasz sajnos úgy tűnik, ugyanolyan gyakori lesz az Autocar magazinban, mint a Nürburgring említése.
Azt mondtam, hogy „komoly”, mert nekem is van egy jelentéktelen problémám, és ez minden Peugeot-nál és Citroënnél megvan , amit mostanában vezettem. Amikor bekapcsolod a rádiót, furcsa módon azt hiszi, hogy az FM-et részesítenéd előnyben a DAB-bal szemben, ezért automatikusan átvált, és a két adás közötti késés miatt néhány szót ismételgetve hallasz. Ez elég ahhoz, hogy kétségbe vond az ép eszedet.

Egy dolgot azonban mindenképpen helyesen alkalmazott a PSA Csoport, mégpedig az egyedi villamosítási stratégiáját, amelynek keretében ugyanaz a modell benzinnel, dízellel vagy elektromos hajtással is elérhető. Megragadtam az alkalmat, hogy a 2008-asomat egy e-2008-asra cseréljem, és lenyűgöző lesz a kettő közötti különbségeket keresni, valamint azt is látni, hogy vajon csökkenni fog-e az elektromos motor sima, csendes, gondtalan vezetési élménye iránti preferenciám a benzinmotorral szemben, miközben először élek át igazán egy elektromos autót.
Már most tudom, hogy lenyűgözően hatékonynak kell lennie ahhoz, hogy egyáltalán behozza a 6000 fontos felárat időben, mert a Puretech átlagosan 45 mpg körül fogyasztott nálam, főleg városi sebességnél, ami nem áll messze a hivatalos 50,6 mpg vegyes fogyasztási értéktől. Mindig is szerettem a kulcs nélküli indítást, míg a kulcs nélküli nyitást nem szerettem, de az utóbbival való autózás felnyitotta a szemem. Különösen akkor, ha csomagokat viszek, a 2008-as autóban az egyszerű kattanásnyi nyitás nagyon hasznos, ahogy közeledem, míg a fő problémámat ezekkel a rendszerekkel – a bizalmatlanságomat azzal kapcsolatban, hogy az autó magától bezáródik – egy hangos sípolással orvosolják, miután elmentem pár métert.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. december
  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme