December közepétől megszűnt a MÁV egyik ismert kedvezménytípusa, az úgynevezett okosjegy. Ennek következtében az elővételes menetjegyek több útvonalon drágábbá váltak, mivel a korábban elérhető kedvezményt már nem lehet igénybe venni.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A portói és a környékbeli utakon végzett tesztvezetés során 3,8 mérföld/kWh hatékonyságot mértünk, ami alapján a valós hatótáv inkább 221 mérföld körül alakul. Ez egyáltalán nem rossz eredmény, de világosan mutatja, hogy a gyári adatokat ebben az esetben sem könnyű reprodukálni.
A DS No4 töltési sebessége sem a kategória élmezőnyébe tartozik: a maximális 100 kW-os teljesítmény 0-ról 80 százalékra 31 perces töltési időt eredményez. Ez használható érték, de több rivális ma már ennél lényegesen gyorsabb, így a DS ezen a téren inkább a „megbízhatóan átlagos” szintet képviseli.
DS No4 egy nyugodt, kifinomult és kényelmes utazóautó benyomását kelti, amely nem versenyezni vagy villogni szeretne, hanem érettebb, csendesebb alternatívát kínál azoknak, akik a hétköznapi használhatóságot és a kellemes utazási élményt fontosabbnak tartják a puszta dinamizmusnál.
