Meglepő vallomással állt elő Ördög Nóra: a tökéletesnek hitt házasság az elmúlt időszakban komoly próbatétel elé került. A műsorvezető nem titkolta, hogy Nánási Pállal hullámvölgybe sodródtak, eltávolodnának egymástól.
MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Arra számítunk, hogy a következő években többet fogunk látni ebből az autótípusból, így a Peugeot döntése, hogy az új „Vonzás Nyelve” formatervezési megközelítését a szemet gyönyörködtető, érdeklődést felkeltő 408-asban testesíti meg, ravasznak tűnik. De vajon a stílus a tartalom helyett a stílusé? Nézzük meg.
A 408-as kínálat hamarosan bővül, és a kínálat csúcsán egy tisztán elektromos, a másik végén pedig egy mild hibrid benzinmotorral is elérhető lesz. Egyelőre a tiszta benzinüzemű Puretech 130-ra és a két plug-in hibrid opcióra korlátozódik a választás. A felszereltségi szintek az Allure-től a GT-ig terjednek, az Allure csomag pedig a középmezőnyben helyezkedik el. Csak a GT felszereltségi szinten kapunk olyan extrákat, mint a 3D műszerfal, a keret nélküli belső tükör és az alumínium küszöblécek.
Amióta a Stellantis 2021-ben megalakult, és nem kevesebb, mint 16 márkát foglal magában, a vállalat mélyreható mérnöki racionalizálást hajtott végre.
Itt is látjuk ezt a 408-as modellben, amely az EMP2 V3 platformját osztja meg a DS 4-gyel , a Vauxhall Astrával és a Citroën C5 X-szel, valamint a Peugeot 308-cal . Ez azt jelenti, hogy ez az autó tisztán égésű motorral, mild-hibriddel, plug-in hibriddel és akkumulátoros-elektromos hajtásláncokkal is rendelkezhet, bár jelenleg a kínálat csak egy háromhengeres benzinmotoros Puretech-et és két erősebb plug-in hibrid opciót kínál. A mild-hibrid és a tisztán elektromos változatok úton vannak, és várhatóan 2023 végén érkeznek.
Tesztautónk, a Hybrid 180 e-EAT8 a két PHEV közül a kevésbé erős, 178 lóerős az 1598 köbcentis turbós benzinmotorjából és a nyolcfokozatú automata sebességváltó elé beépített villanymotorból. A csúcsmodell Hybrid 225 e-EAT8 azonos felépítésű, csak a hajtásláncból származó kombinált teljesítmény 221 lóerő.
