Szinte minden idők egyik legbotrányosabb jogi és családi drámája robbant ki a magyar közéletben: Varga Judit volt igazságügyi miniszter nyilvánosan kitálalt volt férjéről, Magyar Péterről – és most feljelentés is lett belőle! A volt miniszter szörnyűségekről mesélt, melyeket állítása szerint családon belül és a gy/rkek jelenlétében kellett átélnie Magyar Péterrel töltött évek alatt és még a válás után is.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nem lehet elhessegetni a tényt, hogy az EL6 meglehetősen nehéznek érződik. Érezni lehet ezt abban, ahogy szélesre tolja az utat, ha túl hirtelen vesszük be a kanyart, annak ellenére, hogy a négykerék-meghajtás segít abban, hogy a dolgok meglehetősen nyugodtnak és könnyen korrigálhatónak érződjenek.
Még ha minden főnöki szintű módban is van, az sem motivál lelkesedésre. Egyszerűen nincs meg a kormány és a pedálok tapinthatósága és visszajelzése ahhoz, hogy a vezető elköteleződjön.
Ennek ellenére az EL6 semleges, meglehetősen higgadt menete a legtöbbek számára több mint kielégítő lesz.
A rugózási kényelem egyáltalán nem rossz. Tesztautónk a standard 20 colos kerekeken gurult, és az adaptív felfüggesztés kiegyenlítette az útfelület legrosszabb egyenetlenségeit, városban érezhető, de nem túlzottan tolakodó a kopogás, nagyobb sebességnél pedig simábban reagált az ütődésekre.
Nem volt sok időnk kipróbálni az adaptív vezetési rendszereket, de a sávtartó asszisztens nem tűnt túlságosan tolakodónak, és a félautonóm adaptív sebességtartó automatikával töltött rövid idő alatt az autó simán lassult és viszonylag természetesen reagált, még akkor is, ha nem mindig érezte úgy, hogy megfelelően középen van a sávban. Az Egyesült Királyságban az árak valószínűleg 60 000 font körül mozognának a 75 kWh-s autóért, és 68 000 fontért a 100 kWh-sért. Ez aligha olcsó, de tekintve, hogy az EL6 alapfelszereltségben nagyon gazdagon felszerelt, számos fő rivális mellett még mindig elfogadható ár-érték arányt képviselne.
Az árazás körül azonban sok a bizonytalanság, mivel a Nio valószínűleg lízingelni fogja autóinak többségét, és azok a vásárlók, akik hagyományos módon szeretnék birtokolni az autót, nem használhatják az akkumulátorcsere-állomásokat, mivel az akkumulátor is az övék lenne.
Összességében a Nio technológiája tagadhatatlanul lenyűgöző, és rajongókat fog szerezni az Egyesült Királyságban. Nem a vezetés öröme – az EL6 vezetése tényleg olyan, mint egy „autó”. Szinte lenyűgöző a jellegtelenségében, mintha egy arctalan, nem márkaspecifikus tévéreklám autót képzelnénk el.
Ez nem feltétlenül kellemetlen, de vannak élvezetesebb elektromos családi autók is.
