Fekete Szombat! Nagy Ervin vé/zetes tetette árnyékolta be a hazai élet hétvégéjét! Erre tényleg senki de senki sem számított! Újabb so/koló ha/gfel/étel szi/árgott ki majd váratlan tett követte a szavakat! Az egész Ti/zás közö/ség megrendült! MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Ioniq 9 utastere modern és friss hatást kelt, ugyanakkor jó lett volna egy még magasabb szintű kidolgozottságot látni ahhoz, hogy igazán egyértelműen a modellcsalád csúcsára pozicionálja magát. Bár a külső formavilág határozottan eltér az Ioniq 5 és az Ioniq 6 megjelenésétől, belül igazából csak a magasabb üléspozíció az, ami igazán zászlóshajóvá teszi. A műszerfalon egy enyhén ívelt, két képernyőből álló egység kapott helyet, míg a klímavezérlés külön panelen, lejjebb, a középkonzolon található.
Ez az elrendezés ismerős lehet mindenkinek, aki vezetett már modern Hyundai modellt az elmúlt években. Bár ezen a téren szívesen láttunk volna egy kis extra kreativitást és karaktert, a jól bevált megoldások előnye, hogy a kezelőfelület logikus, átlátható és kifejezetten könnyen használható a mindennapok során. El kell ismerni ugyanakkor, hogy a Musso egyik erőssége a figyelemre méltó hasmagasság, ami különösen azoknak a tulajdonosoknak jön jól, akik rendszeresen járnak terepen, földutakon vagy nehezebb körülmények között dolgoznak az autóval. Ez a tulajdonság jól illeszkedik a pick-upok eredeti, munkagépként betöltött szerepéhez.
