Az énekesnő július óta nem osztott meg semmit a közösségi oldalán, így rajongói már egy ideje nem hallottak felőle. Most azonban ismét megszólalt, ám sajnos rendkívül szomorú bejelentéssel:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Jól elhelyezett pedálok és szépen beállított, kisebb kormánykerék található, amely nincs túlterhelve kezelőszervekkel. Elöl rengeteg hely áll rendelkezésre, hátul pedig három különálló, csúsztatható, összecsukható és kivehető ülés, a csomagtartó előtt pedig a hátsó ülések megtartásával több mint 700 literes csomagtér található.
A vagány díszítőelemek bőven akadnak, az anyagok minősége pedig meglehetősen jónak érződik, még akkor is, ha nem tűnik különösebben gazdagnak vagy drágának. A sokféle anyaghasználat zsúfolt megjelenésűvé teszi a belső teret, de a vezető számára kevésbé. A díszlécek puhák a hónalj alatt, puhák a műszerfal tetején, és puhaak az ajtók tetején, az ajtókon pedig fém fogantyúk vannak.
Vezetési környezetként tehát a C5 Aircross kissé ellentmondásos hely: egyszerre frusztráló, mégis alkalmazkodó és kellemes, ez a téma egészen a digitális műszerfalig terjed. A nagy sebességmérőt egy retró vízszintes kijelző egészíti ki, amely a kijelző tetején görgethető. Még ha a testreszabható panelt „műszerfal” módba is állítjuk, a fordulatszámmérő egy apró, megfejthetetlen vonal marad, amely csak homályos képet ad a motor fordulatszámáról. Az autó mindkét hibrid változata saját műszerfallal rendelkezik, amelyek elfogadhatóan jól működnek, bár hiányoznak belőlük néhány hasznos információ. Még erősebb változataiban sem egy sportosabb SUV a Citroën C5 Aircross. Míg a plug-in hibrid a gyártó állítása szerint nagyjából 9,0 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, minden más verziónak 10 másodpercre vagy több időre van szüksége ugyanahhoz a sprinthez. És ha jó okból vásárolod ezt az autót, ez egy cseppet sem szabad, hogy eltántorítson.
