A 2025-ös Farm VIP szereplője, aki majdnem meg is nyerte a játékot, eddig nem volt szerencsés a szerelemben. Horváth Gréta, aki ritkán osztja meg a magánéletét a nyilvánossággal, most kivételt tett, és az IG-oldalán beszélt arról, milyen nehéz időszakon ment keresztül a második válása után MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 1,6 literes benzines hibrid hajtáslánc teljesítménye és hatékonysága egyértelműen javít az összképen. Nyugodt tempóban, az elektromos üzemmódot minél többet használva a Juke meglehetősen kifinomult. Akár 34 mérföld/órás (kb. 55 km/h) sebességig is képes tisztán elektromosan haladni, mielőtt a benzinmotor bekapcsolna – ám amikor ez megtörténik, a motor hangja meglehetősen nyers.
A hibrid változathoz társított automata váltó normál használat mellett rendben működik, de előzéskor, hirtelen gázadásra hajlamos vonakodni a visszakapcsolással. A hagyományos benzines Juke fékei jól dolgoznak, míg a hibrid változat a Nissan elektromos modelljeiből ismert e-Pedal regeneratív fékrendszert használja. Ez a rendszer lehetővé teszi az akkumulátor töltését pusztán a gázpedál felengedésével. Bekapcsolt e-Pedal üzemmódban az autó rendkívül intenzíven lassul – sokkal erősebben, mint a legtöbb hibrid modell –, gyakran a fékpedál használata nélkül. Kis gyakorlással a Juke szinte egyetlen pedállal vezethető.
Mind a benzines, mind a hibrid változatnál számolni kell viszonylag erős gördülési zajjal, különösen a nagy, 19 colos kerekekkel szerelt modellek esetében. A letisztult karosszéria ellenére autópálya-tempónál a vaskos visszapillantó tükrök körül keletkező szélzaj is érezhetővé válik.
