Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Meghalt Bay Éva

Posted on 2025.12.21.

Csendesen érkezett, mégis villámcsapásként érte a várost a hír: meghalt Bay Éva. Egy név, amelyet sokan tisztelettel ejtettek ki, most hirtelen ürességet hagyott maga után. A kulturális életben dolgozók suttogva adták tovább az információt, a közösség pedig döbbenten próbálta felfogni, mi történt. Most már csak a hiány beszél helyette.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Továbbra is az egyik legkarizmatikusabb és legmeghívogatóbb utastér ebben a szegmensben, olyan ügyes részletekkel, mint a „cannochiale” műszerfal és a kormányra szerelt indítógomb, amelyek kellemes csipetnyi vezetői vonzerőt kölcsönöznek, a színek és anyagok tisztességes keveréke pedig megkülönbözteti a versenytársak nagyrészt szürke belső terétől. Extra házpontok a központi érintőképernyőnek, amely csak akkora, amennyire szükség van, és nem lehet kézzel vezérelni az autó minden alapvető funkcióját; rengeteg fizikai gomb, kapcsoló és kezelőszerv van, és mindegyik nagyjából ott van, ahol szeretnénk. Az új menetválasztóval viszont nem tudtunk mit kezdeni – lassan reagál, és nem vált pontosan a három üzemmód között, így minden használatkor rá kell nézni. Emlékszel a sebességváltó karokra? Azok jók voltak.

A Tonale-lal kapcsolatos korábbi tapasztalataink szerint anyaghasználat és kidolgozás terén alulmaradt a versenytársakhoz képest, az olcsóbb anyagok, a gyenge rögzítések és a kezeletlen élek túlsúlya pedig nem igazán erősítette az Alfa azon törekvését, hogy a minőséget egyik fő jellemzőjeként tartsák számon. Szerencsére a Tonale úgy tűnik, hogy ezen a téren nagyot változott: a gombok mind megnyugtatóbb tapintással kattannak, kattognak és koccannak, az anyagok összességében kellemesek tapintásra (ha eltekintünk néhány nehezebben elérhető felülettől), és látszik, hogy az apróságokra is odafigyeltek. Ha a Tonale-t szánták volna az Alfa Romeo megmentésére (és valljuk be, volt belőlük jó néhány), akkor nem igazán tudnánk ennyire két elektromos hajtásláncot, amelyek teljesítménye és vezethetősége egyaránt hagy maga után kívánnivalót.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. december
  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme