Csendesen érkezett, mégis villámcsapásként érte a várost a hír: meghalt Bay Éva. Egy név, amelyet sokan tisztelettel ejtettek ki, most hirtelen ürességet hagyott maga után. A kulturális életben dolgozók suttogva adták tovább az információt, a közösség pedig döbbenten próbálta felfogni, mi történt. Most már csak a hiány beszél helyette.
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Továbbra is az egyik legkarizmatikusabb és legmeghívogatóbb utastér ebben a szegmensben, olyan ügyes részletekkel, mint a „cannochiale” műszerfal és a kormányra szerelt indítógomb, amelyek kellemes csipetnyi vezetői vonzerőt kölcsönöznek, a színek és anyagok tisztességes keveréke pedig megkülönbözteti a versenytársak nagyrészt szürke belső terétől. Extra házpontok a központi érintőképernyőnek, amely csak akkora, amennyire szükség van, és nem lehet kézzel vezérelni az autó minden alapvető funkcióját; rengeteg fizikai gomb, kapcsoló és kezelőszerv van, és mindegyik nagyjából ott van, ahol szeretnénk. Az új menetválasztóval viszont nem tudtunk mit kezdeni – lassan reagál, és nem vált pontosan a három üzemmód között, így minden használatkor rá kell nézni. Emlékszel a sebességváltó karokra? Azok jók voltak.
A Tonale-lal kapcsolatos korábbi tapasztalataink szerint anyaghasználat és kidolgozás terén alulmaradt a versenytársakhoz képest, az olcsóbb anyagok, a gyenge rögzítések és a kezeletlen élek túlsúlya pedig nem igazán erősítette az Alfa azon törekvését, hogy a minőséget egyik fő jellemzőjeként tartsák számon. Szerencsére a Tonale úgy tűnik, hogy ezen a téren nagyot változott: a gombok mind megnyugtatóbb tapintással kattannak, kattognak és koccannak, az anyagok összességében kellemesek tapintásra (ha eltekintünk néhány nehezebben elérhető felülettől), és látszik, hogy az apróságokra is odafigyeltek. Ha a Tonale-t szánták volna az Alfa Romeo megmentésére (és valljuk be, volt belőlük jó néhány), akkor nem igazán tudnánk ennyire két elektromos hajtásláncot, amelyek teljesítménye és vezethetősége egyaránt hagy maga után kívánnivalót.
