Furcsa dologra lettek figyelmesek a rajongók: Majka idén karácsonykor teljesen eltűnt a közösségi oldalakról. Sem ünnepi fotó, sem jókívánság, sem az a megszokott „kellemes ünnepeket”, amelyet minden évben december 24-én közzétett. A naptár szerint ünnep volt – Majkát azonban mintha elnyelte volna a föld. A csend annál feltűnőbb, mert korábban mindig aktív volt ilyenkor. Mi történt? Miért hallgat most?
MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az XC90 B5 mild hibrid benzinmotorját egyfajta egyszerűség és sallangmentesség jellemzi, ami egészen szerethetővé teszi, amikor a legjobban laza működés közben működik – még akkor is, ha az ehhez hasonló autókat jellemző belső égésű motorokhoz képest időnként hiányolhatja a finomhangolást és a nyomatékot.
Az autó 48 V-os hibrid rendszerének hangolásának köszönhető, hogy a tipikus mindennapi autózás során nem hajlamos rendszeresen kudarcot vallani. Az XC90 a gázpedál első 50%-ában lineárisan reagál. Nem kell ennél sokkal mélyebbre nyomni a pedált ahhoz, hogy lépést tartsunk a forgalommal, mind városban, mind azon kívül. És úgy tűnik, nem kell gyakran visszalépnie az áttételeken ahhoz sem, hogy könnyedén beférjen a résekbe, emelkedőkre kapaszkodjon, és általában véve a kéttonnás tömegét kellemesen mozgásban tartsa, ami szépen összhangban van az autó szélesebb, nyugodt karakterével. Az történik, amikor többet akarsz, és ez árulja el, hogy mitől hiányzik ez az XC90: konkrétan a nagyjából 400 Nm-es elérhető nyomaték, amit egy többhengeres dízelmotor képes lenne leadni sietségben.
Az autó általunk mért 8,0 másodperces 0-ról 100 km/órára gyorsulási ideje önmagában is tiszteletre méltónak tűnik (bár még mindig több mint egy másodperccel lassabb, mint egy hasonló hathengeres dízelmotor lehetne). Szubjektíve nézve azonban ahelyett, hogy magasabb fokozatban tartaná az autót, és egyszerűen csak nyögve haladna előre, a B5 hajlamos kissé durván és eredménytelenül pörögni 4500-as fordulatszám felett, amikor sebességre van szükség. És az, ahogyan a nyolcfokozatú automata sebességváltó hajlamos késlekedni, majd megragadni a visszaváltásoknál, nem sokat tesz hozzá a nagyautós magabiztosság érzetéhez.
