Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Váratlan fordulat! Jön az euró bevezetése

Posted on 2025.05.13.

A közelmúltban váratlan fordulatot vett Magyarország euróbevezetésének kérdése! Ez jelentős változást jelenthet a hazai gazdaság számára. Magyarország és az euró: A múlt és a jelen. Magyarország 2004-es uniós csatlakozásakor vállalta, hogy előbb-utóbb bevezeti az eurót. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Jeep tompa váltó jelentősen rontja egyébként jól megoldott hajtásláncot. Például nincs rángatás, amikor az elektromotor átadja a helyét a belső égésű motornak, vagy fordítva. A kerekek meghajtásának irányítása is rendkívül egyszerű, mivel külön gombok vannak a Hybrid, Electric és E-Save módokhoz, a bonyolult menük vagy egy gomb, ami váltogatja a módokat, helyett. Hasznos, hogy az E-Save mód beállítható úgy, hogy fenntartja az akkumulátor töltöttségi szintjét, vagy épp tölti azt vezetés közben.

E-Save módban az autó kicsit lomha érzésű, mivel elkerüli az elektromotor használatát, de biztos lehetsz benne, hogy a töltöttségi szint megmarad. Csak 59 lóerő áll rendelkezésre elektromos üzemmódban, így nem túl gyors, de 184 lb-ft nyomatékával normál vezetéshez bőven elég. Az autópálya sebességre történő gyorsulás tisztességes előkészítést igényel, de miután elérte, 70 mph (112 km/h) sebességgel gond nélkül fenntartható.

A fő probléma a kormányzással van. Még városi sebességnél is kicsit „puha”, ami ironikus módon inkább olyan jellegzetesség, amit terepjáró gumiknál várnál el.

A pontosság hiányát meg lehet szokni, de még magasabb sebességnél is könnyű a kormány, és semmiféle információt nem ad a tapadásról. Ez nem az a típusú autó, ami arra ösztönöz, hogy gyorsabban hajts.

Nem minden rossz viszont. Egy Jeep-től talán elvárnád, hogy puha és billegős legyen, és valóban hasonló érzést kelthet a holt kormányzás és a puha ülések, de a Compass 4xe elég feszesen van felfüggesztve, így rendkívül jól kontrollálja a karosszéria mozgását. Mégis, a rázós mellékutakat gond nélkül kezeli, mert van elég rugalmasság ahhoz, hogy elnyelje az ütéseket.

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme